ads

پاكستان از حضور شبه نظاميان پاكستانی در گجرات هند هشدار داد

نهاد های امنیتی هند پس از هشدار پاکستان مبنی بر حضور شبه ‌نظامیان پاکستانی در گجرات به حالت آماده باش درآمدند. براساس گزارش ها، جنرال نثارجنجوعه، مشاور امنیت ملی پاکستان به اجیت دووال همتای هندی خود اطلاعات محرمانه‌ای داده که بر اساس آن شبه‌نظامیان لشگر طیبه و سپاه محمد با عبور از مرز تلاش انجام عملیات هراس افگنانه در مراسم مذهبی هندوها در ایالت گجرات را دارند.

نهادهای امنیتی هند پس از هشدار پاکستان مبنی بر حضور شبه ‌نظامیان پاکستانی در گجرات به حالت آماده باش درآمدند. براساس گزارش ها، جنرال نثارجنجوعه، مشاور امنیت ملی پاکستان به اجیت دووال همتای هندی خود اطلاعات محرمانه‌ای داده که بر اساس آن شبه‌نظامیان لشگر طیبه و سپاه محمد با عبور از مرز تلاش انجام عملیات هراس افگنانه در مراسم مذهبی هندوها در ایالت گجرات را دارند.
به گزارش روزنامه داون پاکستانی، پس از هشدار مشاور امنیت ملی پاکستان، نیروهای امنیتی ایالت گجرات که منطقه پدری نارندرا مودی  صدر اعظم  هند نیز است، به حالت آماده باش در آمده اند. از سوی هم، مقام های امنیتی هند امنیت اماکن مذهبی، عمومی و تاسیسات دولتی و نظامی را در ایالت گجرات تشدید کرده‌اند.
براساس این گزارش 10 نفر از شبه ‌نظامیان عضو لشکر طیبه و سپاه محمد با عبور از مرز مشترک وارد هند شده‌اند و هر لحظه ممکن است عملیات‌های هراس افگنانه خود را آغاز کنند؛ اما تاکنون مقام های پاکستان در این مورد به گونه رسمی چیزی نگفته اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA