ads

پارلمان چین معاهده اقلیمی را تصویب کرد

چین، به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده‌ای کاربن اکساید در جهان، رسماً معاهده اقلیمی پاریس را به تصویب رساند.
براساس گزارش رسانه‌های چین، هدف اصلی این معاهده گسترش از انرژی‌های تجدید پذیر است و کشورهای عضو سازمان ملل گازهای گلخانه‌ای به میزان ۳۲ درصد تا سال ۲۰۳۰ کاهش خواهند داد

نویسنده: zekria
13 سنبله 1395
پارلمان چین معاهده اقلیمی را تصویب کرد

چین، به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده‌ای کاربن اکساید در جهان، رسماً معاهده اقلیمی پاریس را به تصویب رساند.
براساس گزارش رسانه‌های چین، هدف اصلی این معاهده گسترش از انرژی‌های تجدید پذیر است و کشورهای عضو سازمان ملل گازهای گلخانه‌ای به میزان ۳۲ درصد تا سال ۲۰۳۰ کاهش خواهند داد.
قرار بود، چین و امریکا که به عنوان بزرگ‌ترین کشور اقتصادی جهان شناخته می‌شوند، جریان نشست آینده گروه ۲۰ از تصویب نهایی این معاهده در نهادهای قانون‌گذاری خود خبر دهند.
این در حالیست که در جریان ماه دسمبر سال گذشته میلادی، در جریان نشست اقلیمی پاریس، کشورهای عضور سازمان ملل متحد، طی یک توافق تاریخی داوطلبانه خود را موظف کردند که برای کاهش تولید کاربن دای اکساید و سایر گازهای گلخانه‌ای اهداف خود را تعیین و اعلام کنند.
در این نشست، حضور و حمایت شی جین‌پینگ و باراک اوباما روسای جمهوری چین و امریکا، عامل مهمی در دست‌یابی به این توافق بود و در حال اعلام خبر تصویب مفاد این معاهده در نهاد قانون‌گذاری دو کشور می‌تواند خبری امیدوارکننده برای بهتر نگهداشتن محیط ‌زیست تلقی شود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA