ads

يك كودك 7 ساله افغان جان خود و 14 كودك ديگر را در بريتانيا نجات داد

یک کودک هفت ساله ای افغان از بند یک کانتینر لاری در بریتانیا پس از آن نجات داده شد که به یک مرکز کمک رسانی امریکایی به وسیله پیام موبایل کمک تقاضا کرد. این کودک افغان که احمد نام دارد، همراه با 14 کودک دیگر از فرانسه راهی بریتانیا بود. احمد، به وسیله تیلفون که یک مرکز کمک رسانی به وی داده بود، به “لیز کلیگ” یک عضو نهاد کمک رسانی امریکایی با متن شکسته ی انگلیسی پیام فرستاد که بداخل کانتینر گیرمانده، اکسیجن به گونه کامل وجود ندارد و راننده هم لاری را متوقف نمی سازد.

نویسنده: The Killid Group
21 حمل 1395
يك كودك 7 ساله افغان جان خود و 14 كودك ديگر را در بريتانيا نجات داد

یک کودک هفت ساله ای افغان از بند یک کانتینر لاری در بریتانیا پس از آن نجات داده شد که به یک مرکز کمک رسانی امریکایی به وسیله پیام موبایل کمک تقاضا کرد.
این کودک افغان که احمد نام دارد، همراه با 14 کودک دیگر از فرانسه راهی بریتانیا بود.
احمد، به وسیله تیلفون که یک مرکز کمک رسانی به وی داده بود، به “لیز کلیگ” یک عضو نهاد کمک رسانی امریکایی با متن شکسته ی انگلیسی پیام فرستاد که بداخل کانتینر گیرمانده، اکسیجن به گونه کامل وجود ندارد و راننده هم لاری را متوقف نمی سازد.
“لیز کلیگ” که هنگام دریافت این پیام مصروف یک نشست در نیویارک بود، از طریق “تانیا فریدمن” که در یک نهاد کمک رسانی در بریتانیا کار می کرد، پیام احمد را به مقام های دولتی رساند.
مقام های دولتی بریتانیا محل این کانیتنر را پیدا کرده و 15 کودک به شمول احمد را نجات دادند.
پولیس بریتانیا یک تن را به اتهام انتقال غیر قانونی این افراد نیز بازداشت کرده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA