ads

يك زن شوهرش را در غزني به قتل رسانده است

يك زن در شهر غزني سه ماه پيش شوهر 52 ساله خود را به قتل رسانده و سپس جسد او را در خانه اش زير خاك كرده است. جسد اين مرد ديروز از منزل اش در شهرك مهاجرين غزني يافت شد. ع

نویسنده: The Killid Group
4 ثور 1394
يك زن شوهرش را  در غزني به قتل رسانده است

يك زن در شهر غزني سه ماه پيش شوهر 52 ساله خود را به قتل رسانده و سپس جسد او را در خانه اش زير خاك كرده است. جسد اين مرد ديروز از منزل اش در شهرك مهاجرين غزني يافت شد. عبدالرشيد عابد رييس سارنوالي استيناف غزني در محل رويداد به كليد گفت كه چند روز پيش خواهر مقتول نزد آنان عريضه كرده و گفته بود كه برادرش از سه ماه به اين سو لادرك است. به گفته ي وي، زمانيكه قضيه تحقيق شد، آنان به اين نتيجه رسيدند، شخص مقتول كه مراد نام دارد سه ماه پيش به دليل خشونت هاي خانوادگي از سوي خانم و برادر خانم اش كشته و جسد وي در حويلي خودش زير خاك شده است.
قهار مدير جنايي قومانداني امنيه غزني به كليد ميگويد كه خانم اين مقتول به همكاري برادرش، شوهر خود را كشته و خانه اش را به قيمت يك ميليون و 900 هزار افغاني به فروش رسانده است. قهار ميگويد كه خانم مقتول را بازداشت كرده اند، اما تا كنون بردار اين زن بازداشت نشده است. وي مي افزايد كه تحقيقات در مورد دليل اين قتل آغاز شده است.
بصيره خواهر مقتول ميگويد كه خانم برادرش بارها با شوهرش درگير شده است. وي مي افزايد كه خانم برادرش در جريان اين سه ماه براي آنان گفته بود كه برادرش به هدف مداوا به پاكستان رفته است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA