ads

يك جمنازيوم ورزشی در ولايت نيمروز به بهره برداری سپرده شد

یک جمنازیوم ورزشی درشهر زرنج ولایت نیمروز از سوی برنامه ی تقدیر از كاركردهای خوب وزارت مبارزه عليه مواد مخدر ساخته و به بهره برداری سپرده شد. محمد ناصر حسینی آمر ورزشی ولايت نيمروز در مراسم افتتاح این جمنازیوم گفت: که این جمنازیوم محل مناسبی برای بازيكنان فوتبال، والیبال و بازیکنان سایر رشته های ورزشی است و ورزشكاران می توانند از این طریق در بلند بردن ظرفیت ورزشی شان استفاده کنند.

نویسنده: The Killid Group
21 حمل 1395
يك جمنازيوم ورزشی در ولايت نيمروز به بهره برداری سپرده شد

یک جمنازیوم ورزشی درشهر زرنج ولایت نیمروز از سوی برنامه ی تقدیر از كاركردهای خوب وزارت مبارزه عليه مواد مخدر ساخته و به بهره برداری سپرده شد.
محمد ناصر حسینی آمر ورزشی ولايت نيمروز در مراسم افتتاح این جمنازیوم گفت: که این جمنازیوم محل مناسبی برای بازيكنان فوتبال، والیبال و بازیکنان سایر رشته های ورزشی است و ورزشكاران می توانند از این طریق در بلند بردن ظرفیت ورزشی شان استفاده کنند.
این جمنازیوم با هزینه ی 25 میلیون افغانی روی 1250 متر مربع زمین ساخته شده و گنجایش بیش از 400 تماشاچی را در یک وقت دارا می باشد.
این در حالیست که برنامه ی تقدیر از اجراآت خوب وزارت مبارزه عليه مواد مخدر چند سال پیش از سوی این وزارت به همکاری جامعه جهانی آغاز شده و از طریق این برنامه برای آن ولایاتی که عاری از کشت مواد مخدر بوده و یا هم در ولایت هایی که در قسمت مبارزه عليه مواد مخدر کارهای بنیادی انجام شده باشد، سالانه حدود یک ميلیون داالر در بخش پروژه های انکشافی پول تخصیص داده می شود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA