ads

وقوع انفجار در شهرغزنی پنج تن کشته و زخمی برجا گذاشت

مل پاسوال امین الله امرخیل قوماندان امنیه غزنی می گوید:انفجارحوالی ساعت دوی پس از چاشت امروز در بازار ولسوالی قره‌باغی این ولایت در نتیجه منفجر شدن مواد کارگزاری شده بر یک عراده موترسایکل رخ داد که در پی آن یک پولیس کشته شده و دوتن دیگر با دوغیرنظامی زخم برداشتند.

نویسنده: zekria
9 دلو 1395
وقوع انفجار در شهرغزنی پنج تن کشته و زخمی برجا  گذاشت

در نتیجه وقوع یک انفجاردر غزنی پنج تن کشته وزخمی شدند.
مل پاسوال امین الله امرخیل قوماندان امنیه غزنی می گوید:انفجارحوالی ساعت دوی پس از چاشت امروز در بازار ولسوالی قره‌باغ این ولایت در نتیجه منفجر شدن مواد کارگزاری شده بر یک عراده موترسایکل رخ داد که در پی آن یک پولیس کشته شده و  دوتن دیگر با دوغیرنظامی زخم برداشتند.
اما یک منبع معتبر امنیتی که نمی خواهد نامش در خبر گرفته شود به خبرنگار رادیوی کلید در غزنی گفته است که در این رویداد،دوسرباز پولیس کشته شده و افزون بر زخمی شدن سه سرباز دیگر دوغیرنظامی نیز رخم برداشتند.
تا کنون فرد یا گروهی مسوولیت این رویداد را برعهده نگرفته است.
بر اساس یک خبر دیگر،طالبان مسلح،در قریه آهنگران از مربوطات شهر غزنی،یک کارمند امنیت ملی را  کُشتند.
یک منبع امنیتی که نمیخواهدنامش در خبر گرفته شود می گوید:این رویداد حوالی ساعت یک ونیم پس از چاشت هنگامی رُخ داد که طالبان مسلح وی را هدف حمله قرار دادند.
از سوی دیگر یک قوماندان  محلی طالبان  نیز تایید می کند که جنگجویان طالب،یک کارمند امنیت ملی را که یاسین نام داشت در منطقه،حوض نجیب در قریه آهنگران از مربوطات شهر غزنی کُشتند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA