ads

ورزشکاران افغان، قهرمان ششمین دور مسابقات بین المللی اسکی در ولایت بامیان شدند

ششمین دور مسابقات بین المللی اسکی که در دامنه های پر برف کوه بابا  در ولایت بامیان برگزار شده بود، ورزشکاران افغان در میان 70 ورزشکار داخلی و خارجی، قهرمان این دور مسابقات  اعلام شدند. برگزار کنندگان این دور مسابقات  بین المللی اسکی در ولایت بامیان می گویند: در این دور از مسابقات 10 ورزشکار خارجی و 60  ورزشکار داخلی باهم به رقابت پرداختند که در نتیجه شاه آغا، محمد جان و مجتبی ورزشکاران افغان، مقام های اول، دوم و سوم را کسب  کردند.

نویسنده: The Killid Group
15 حوت 1394
ورزشکاران افغان، قهرمان ششمین دور مسابقات بین المللی اسکی در ولایت بامیان شدند

ششمین دور مسابقات بین المللی اسکی که در دامنه های پر برف کوه بابا  در ولایت بامیان برگزار شده بود، ورزشکاران افغان در میان 70 ورزشکار داخلی و خارجی، قهرمان این دور مسابقات  اعلام شدند. برگزار کنندگان این دور مسابقات  بین المللی اسکی در ولایت بامیان می گویند: در این دور از مسابقات
10 ورزشکار خارجی و 60  ورزشکار داخلی باهم به رقابت پرداختند که در نتیجه شاه آغا، محمد جان و مجتبی ورزشکاران افغان، مقام های اول، دوم و سوم را کسب  کردند.
علی شاه مسوول اسکی کلپ ولایت بامیان و یکی از برگزار کننده گان شمشمین دور مسابقات بین المللی اسکی، هدف از راه اندازی  این دور مسابقات را جذب توریزم  در این ولایت می خواند. وی می افزاید: آنان می خواهند با برگزاری این چنین مسابقات به جهان نشان دهند که بامیان دارای صلح و امنیت است و می تواند از توریست های خارجی به گونه درست استقبال کند. این در حالیست که  امروز ولایت بامیان میزبان برگزاری مسابقات اسکی  زنان خواهد بود که در آن شماری از ورزشکاران زن افغان به رقابت خواهند پرداخت.
ورزش اسکی از سال 2009 میلادی به این طرف با ابتکار موسسه اکیدن، در دامنه های کوه بابا شروع شد و اولین دور مسابقات بین المللی آن  در سال 2011 میلادی توسط اسکی کلپ بامیان، شرکت راه ابریشم و با حمایت اداره محلی ولایت بامیان راه اندازی گردید.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA