ads

واگذاری مسئولیت زندان ها به وزارت داخله

مسؤلیت زندان‌های کشور از وزارت عدلیه به وزارت داخله سپرده شد. حبیب الله غالب وزیر عدلیه در محفلی که روز سه شنبه به همین مناسبت برگزار شده بود، گفت که مسؤلیت زندان ها را وزارت عدلیه به دلیل برعهده گرفته بود که وزارت داخله در گذشته با وجود داشتن توانایی لازم، آگاهی لازم را از چگونگی سلوک و رفتار با زندانیان نداشت. وی گفت که مجازات یك امر حتمی در یك جامعه می باشد و افرادی كه بر حقوق دیگران تجاوز می‌كنند، باید یك مدت زندانی شوند تا به جزای عمل خود برسند و اصلاح شوند.

نویسنده: The Killid Group
21 جدی 1390
واگذاری مسئولیت زندان ها به وزارت داخله

مسؤلیت زندان‌های کشور از وزارت عدلیه به وزارت داخله سپرده شد.

حبیب الله غالب وزیر عدلیه در محفلی که روز سه شنبه به همین مناسبت برگزار شده بود، گفت که مسؤلیت زندان ها را وزارت عدلیه به دلیل برعهده گرفته بود که وزارت داخله در گذشته با وجود داشتن توانایی لازم، آگاهی لازم را از چگونگی سلوک و رفتار با زندانیان نداشت.

وی گفت که مجازات یك امر حتمی در یك جامعه می باشد و افرادی كه بر حقوق دیگران تجاوز می‌كنند، باید یك مدت زندانی شوند تا به جزای عمل خود برسند و اصلاح شوند.

او تاکید کرد که باید با زندانیان سلوك و رفتار خوب صورت گیرد و مسؤلین زندان ها نباید زندانیان را شكنجهء بدنی نمایند و در مقابل آنان از زور كار بگیرند.

وی گفت که وزارت عدلیه با وجود داشتن بودجه كم، توانسته تا یك انداز وضعیت زندان ها را خوب بسازد اما اکنون امنیت زندان ها دارای اهمیت بیشتر است و وزارت داخله باید تلاش کند كه افراد و اشخاصی كه می خواهند امنیت زندان ها را برهم بزنند، موفق نشوند.

بسم الله محمدی وزیر داخله نیز در این مراسم گفت که امنیت زندان ها یكی از كارهای اساسی وزارت داخله است كه در این راستا كوشش بیشتر خواهد شد.

او همچنان وعده سپرد که در راستای بهبود وضعیت معیشتی زندان ها به شكل بهتر، نیز کوشش نمایند و با ایجاد سیستم مدیریتی بهتر، وضعیت زندان ها را خوبتر بسازند.

این انتقال مسؤلیت در حالی صورت می گیرد که در این اواخر انتقال مسؤلیت زندان بگرام از نیروهای امریکایی به نیروهای افغان به یک موضوع اختلافی بین جامعه جهانی و افغانستان تبدیل شده است.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA