ads

والی هرات: در جريان سال گذشته 288 طالب كشته و 3100 تن ديگر به اتهام جرايم مختلف بازداشت شده است

مقام های محلی در هرات میگویند در جریان سال گذشته هجری شمسی، ۲۸۸ طالب مسلح کشته، بیش از ۳۱۰۰ تن به اتهام جرایم مختلف دستگیر و اضافه  از ۴ هزار و ۶۰۰ کیلوگرام مواد مخدر کشف و ضبط گردیده است. محمد آصف رحیمی والی هرات که روز يك شنبه در آغاز مراسم هفته گزارش دهی سالانه دولت به ملت صحبت میکرد گفت: ((در سال گذشته پولیس هرات ۳۸ عملیات مشترک و ۹۳ عملیات مستقلانه را در سطح شهر و ولسوالی های پانزده گانه این ولایت راه اندازی نموده است.))

نویسنده: The Killid Group
16 حمل 1395
والی هرات: در جريان سال گذشته 288 طالب كشته و 3100 تن ديگر به اتهام جرايم مختلف بازداشت شده است

مقام های محلی در هرات میگویند در جریان سال گذشته هجری شمسی، ۲۸۸ طالب مسلح کشته، بیش از ۳۱۰۰ تن به اتهام جرایم مختلف دستگیر و اضافه  از ۴ هزار و ۶۰۰ کیلوگرام مواد مخدر کشف و ضبط گردیده است.
محمد آصف رحیمی والی هرات که روز يك شنبه در آغاز مراسم هفته گزارش دهی سالانه دولت به ملت صحبت میکرد گفت: ((در سال گذشته پولیس هرات ۳۸ عملیات مشترک و ۹۳ عملیات مستقلانه را در سطح شهر و ولسوالی های پانزده گانه این ولایت راه اندازی نموده است.))
وی افزود، در این عملیات ها ۲۸۸ طالب کشته، ۲۰۰ تن شان زخمی، ۷۷ تن ديگر شان دستگیر و ۱۶۲ میل سلاح مخالفان مسلح دولت ضبط شده است.
بنا به اظهارات وی همچنان پولیس هرات در سال ۱۳۹۴، سه هزار و ۱۴۶ تن را به اتهام جرایم مختلف از قبیل اختطاف، قتل و سرقت مسلحانه دستگیر و دوسیه های شان را به اداره های عدلی و قضایی فرستاده است.
والی هرات همچنان گفت که پرسونل مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه هرات در جریان سال گذشته ۲۸۸ عملیات را بالای قاچاقچیان و تولید کننده گان مواد مخدر انجام داده اند که در نتیجه ۳۲۶ تن دستگیر، ۴ هزار و ۶۳۲ کیلوگرام مواد مخدر مختلف النوع کشف و ۱۳ کارخانه تولید مواد و مشروبات الکلی نيز کشف و از بین برده شده است.
برنامه گزارش دهی دولت به ملت همه ساله با حضور داشت روسای دوایر دولتی و صدها تن از نماینده گان مردم و نهادهای جامعه مدنی در ولایت هرات راه اندازی میشود که برای هفت روز ادامه دارد.
تحلیل گران امور میگویند این پروسه میتواند اعتماد مردم را نسبت به کارکرد دولت بیشتر ساخته و فاصله های موجود میان دولت و ملت را کمتر سازد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA