ads

والی جوزجان خبر آتش زده شدن مکاتب از سوی داعش را رد کرد.

مقام‌های محلی جوزجان خبر به آتش کشیده شدن ده مکتب دخترانه از سوی گروه داعش در مربوطات این ولایت را رد می کنند.مولوی لطف‌الله عزیز والی جوزجان می گوید: هرچند گروه داعش به تاریخ سی ام ماه جوزا یک مکتب دخترانه را به آتش کشید اما خبرهایی که گویا ده لیسه دخترانه به تازه‌گی از […]

نویسنده: zekria
13 سرطان 1396
والی جوزجان خبر آتش زده شدن مکاتب از سوی داعش را رد کرد.

مقام‌های محلی جوزجان خبر به آتش کشیده شدن ده مکتب دخترانه از سوی گروه داعش در مربوطات این ولایت را رد می کنند.مولوی لطف‌الله عزیز والی جوزجان می گوید: هرچند گروه داعش به تاریخ سی ام ماه جوزا یک مکتب دخترانه را به آتش کشید اما خبرهایی که گویا ده لیسه دخترانه به تازه‌گی از سوی جنگجویان این گروه در ولسوالی درزاب به آتش کشیده شده اند بی بنیاد است.
عبدالحی حیات رییس شورای ولایتی جوزجان نیز به آتش کشیده شدن مکاتب دخترانه در ولسوالی درزاب را رد می کند اما تاکید دارد که،جنگجویان داعشی در مربوطات این ولایت حضور و فعالیت گسترده دارند.
پیش از این برخی رسانه‌ها به نقل از ولسوال درازب گزارش دادند که، به تازه گی ده لیسه نسوان در این ولسوالی از سوی داعش آتش زده شده است.
این در حالیست که مقام‌های محلی این ولایت تاکید دارند :”در بخش معارف پیشرفت‌هایی صورت گرفته و در حال حاضر 95 درصد مکاتب این ولایت فعال اند”.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA