ads

جاوید سلیم: طالبان در ولایت کندز به گونه کامل شکست خورده اند

مسوولان امنیتی در ولایت کندوز می گویند که در 5 روز گذشته، هیچ گونه درگیری میان نیروهای امنیتی افغان و گروه طالبان در مسلح در این ولایت صورت نگرفته است.

نویسنده: zekria
21 سرطان 1396
جاوید سلیم: طالبان در ولایت کندز به گونه کامل شکست خورده اند

مسوولان امنیتی در ولایت کندوز می گویند که در 5 روز گذشته، هیچ گونه درگیری میان نیروهای امنیتی افغان و گروه طالبان مسلح در این ولایت صورت نگرفته است.
جاوید سلیم، سخنگوی کماندوهای نیروهای اردوی ملی به کلید می گوید : گروه طالبان اکنون در ولایت کندز به گونه کامل شکست خورده  و آنها از پنج روز گذشته تا اکنون هیچ درگیری ای با این گروه نداشته اند.
به گفته آقای سلیم پس از اعزام نیروهای کمکی از مرکز و چندین عملیات مشترک نیروهای امنیتی کشور نیروهای خارجی تلفات سنگینی را به گروه طالبان وارد کرده اند.
به گفته وی هسته های اصلی گروه طالبان در کندز شکسته شده، بزرگترین کارخانه ماین سازی شان تخریب و نیز، تمامی تجهیزات آن ها از بین برده شده است و اکنون این گروه‌ها دیگر نمی توانند تهدید جدی برای امنیت این ولایت باشند.
جاوید سلیم سخنگوی نیروهای کماندو گفت: علت اصلی پایان جنگ در کندز اینست که گروه طالبان نیروها و تجهیزات شان را از دست داده اند.
وی تاکید می کند که در نتیجه عملیات های مشترک نیروهای افغان و ناتو طی هفته گذشته، بیش از ۳۰ تن از افراد و قوماندان برجسته طالبان در کندز به ویژه در شاهراه نمبر یک این ولایت کشته شدند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA