ads

نگرانی به تاخیر در برگزاری امتحان کانکور در ولايت هرات

متقاضیان کانکور سال 1394 ولایت هرات از تاخیر در برگزاری امتحان عمومی کانکور در این ولایت ابراز نگرانی می‌نمایند. آنان می‌گویند با وجود اینکه هر سال تا آغاز ماه حوت امتحان کانکور در این ولایت برگزار می‌شد، اما اکنون با گذشت 10 روز از این ماه تاکنون هیچ خبری از برگزاری این امتحان ندارند. در همین حال مسوولان پوهنتون هرات درمصاحبه با کلید صحبت در مورد زمان برگزاری امتحان کانکور در این ولایت را قبل از آمدن هیات ممتحن از مرکز، پیش از وقت می‌دانند.

نویسنده: The Killid Group
9 حوت 1394
نگرانی به تاخیر در برگزاری امتحان کانکور در ولايت هرات

متقاضیان کانکور سال 1394 ولایت هرات از تاخیر در برگزاری امتحان عمومی کانکور در این ولایت ابراز نگرانی می‌نمایند.
آنان می‌گویند با وجود اینکه هر سال تا آغاز ماه حوت امتحان کانکور در این ولایت برگزار می‌شد، اما اکنون با گذشت 10 روز از این ماه تاکنون هیچ خبری از برگزاری این امتحان ندارند.
در همین حال مسوولان پوهنتون هرات درمصاحبه با کلید صحبت در مورد زمان برگزاری امتحان کانکور در این ولایت را قبل از آمدن هیات ممتحن از مرکز، پیش از وقت می‌دانند.
نذیر احمد سکندری معاون اداری پوهنتون هرات میگوید: (( تا پایان هفته جاری هیاتی از وزارت تحصیلات عالی به منظور برگزاری این امتحان وارد هرات خواهد شد)).
به گفته مسوولان پوهنتون هرات در سال روان 15 هزار تن از فارغان صنف دوازده درامتحان کانکورعمومی اشتراک خواهند کرد که 50 درصد آنان بانوان میباشند.
این در حالیست که امتحان اختصاصی ورود به تحصیلات عالی درپوهنتون هرات روز شنبه با اشتراک بیش از یک هزار و هفتصد تن برگزار گردید که از این میان 530 تن از اشتراک کننده ها در پوهنحی های اقتصاد، شریعات، انجینیری و تعلیم تربیه جذب خواهند شد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA