ads

نيوزيلند، افغانستان را با تفاوت 6 ويكت شكست داد

در ادامه بازي هاي جام جهاني كركت، افغانستان امروز در پنجمين ديدارش در برابر نيوزيلند، پيروزي بازي را به آن كشور واگذار كرد. بازي را نخست افغانستان آغاز كرد و در 47 اعشاريه 4 اوور با از دست دادن 10 بازيكن 186 دوش انجام داد و 187 دوش را به تيم مقابل هدف تعيين كرد، اما تيم نيوزيلند در 36 اعشاريه 1 اوور با از دست دادن چهار بازيكن توانست هدف تعيين شده را پوره كند و پيروزي ميدان را با تفاوت شش ويكت از آن خود كرد.

نویسنده: The Killid Group
17 حوت 1393
نيوزيلند، افغانستان را با تفاوت 6 ويكت شكست داد

در ادامه بازي هاي جام جهاني كركت، افغانستان امروز در پنجمين ديدارش در برابر نيوزيلند، پيروزي بازي را به آن كشور واگذار كرد.
بازي را نخست افغانستان آغاز كرد و در 47 اعشاريه 4 اوور با از دست دادن 10 بازيكن 186 دوش انجام داد و 187 دوش را به تيم مقابل هدف تعيين كرد، اما تيم نيوزيلند در 36 اعشاريه 1 اوور با از دست دادن چهار بازيكن توانست هدف تعيين شده را پوره كند و پيروزي ميدان را با تفاوت شش ويكت از آن خود كرد.
تا كنون افغانستان در جام جهاني كركت پنج بازي انجام داده كه پيروزي چهار بازي را به تيم هاي مقابل واگذار كرده و تنها در برابر سكاتلند پيروز شده است.
جام جهاني كركت در كشورهاي آستراليا و نيوزيلند برگزار شده و بشمول افغانستان تيم هاي ملي كركت 14 كشور جهان در آن اشتراك كرده اند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA