ads

ننگرهار: بیش از صد داعشی و طالب در 24 ساعت گذشته کشته وزخمی شدند

مسولان محلی در ولایت ننگرهار می گویند:”در جریان 24 ساعت گذشته در نتیجه عملیات هوایی نظامیان افغان و خارجی و درگیری میان افراد مسلح داعش و گروه طالبان در مربوطات این ولایت بیش از صد تن از مخالفان مسلح دولت کشته و زخمی شده اند”.

نویسنده: The Killid Group
25 جدی 1394
ننگرهار:  بیش از صد داعشی و طالب در 24 ساعت گذشته کشته وزخمی شدند

مسولان محلی در ولایت ننگرهار می گویند:”در جریان 24 ساعت گذشته در نتیجه عملیات هوایی نظامیان افغان و خارجی  و درگیری میان افراد مسلح داعش و گروه طالبان در مربوطات این ولایت بیش از صد تن از مخالفان مسلح دولت کشته و زخمی شده اند”.
عطا الله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار امروز به کلید گفت:” نظامیان افغان و خارجی در مربوطات ولسوالی های اچین، نازیان و هسکه مینه  هفت بار افراد مسلح گروه داعش را آماج عملیات هوایی قرار دادند که در پی این عملیات 55 عضو  این گروه  کشته شده اند.
وی می افزاید:” در نتیجه این عملیات 13  تن در ولسوالی اچین، 36 تن در ولسوالی هسکه مینه و 7 تن در ولسوالی   نازیان کشته شده اند”.
از سوی هم یک منبع موثق در این ولایت به کلید می گوید:” در نتیجه عملیات هوایی نظامیان خارجی در ولسوالی پچیراگام نیز 27 عضو گروه داعش کشته شده اند”.
به نقل از منبع، همزمان با این، افراد مسلح داعش و طالبان نیز در این ولسوالی به درگیری پرداخته اند که در پی آن 6 عضو گروه داعش و دو عضو گروه طالبان کشته و دو طالب دیگر زخمی شده است.
با این حال، سخنگوی والی ننگرهار درگیری میان گروه داعش و طالبان در ولسوالی پچیراگام را تایید می کند؛ اما  در این مورد جزییات نمی دهد.
گروه های مخالف مسلح دولت به شمول داعش و طالبان تاکنون در این مورد چیزی نگفته اند.
این در حالیست که پیش از این مقام های حکومتی روز گذشته  در این ولایت تایید کردند که در نتیجه عملیات هوایی نظامیان خارجی در ولسوالی اچین، حافظ سعید رهبر محلی داعش در افغانستان نیز کشته شده است.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA