ads

نشست ضد داعش به میزبانی وزارت خارجه امریکا امروز در واشنگتن برگزار می شود

وزارت خارجه امریکا امروز برای نخستین بار میزبان یک نشست وزرای خارجه و مقام های ارشد شصت و هشت کشور و سازمان های بین المللی جهان، خواهد بود. براساس گزارش رسانه های امریکایی، هدف از این نشست، تسریع تلاش های بین المللی برای شکست گروه موسوم به داعش در مناطق تحت کنترول آن در عراق […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
2 حمل 1396
نشست ضد داعش به میزبانی وزارت خارجه امریکا امروز در واشنگتن برگزار می شود

وزارت خارجه امریکا امروز برای نخستین بار میزبان یک نشست وزرای خارجه و مقام های ارشد شصت و هشت کشور و سازمان های بین المللی جهان، خواهد بود.
براساس گزارش رسانه های امریکایی، هدف از این نشست، تسریع تلاش های بین المللی برای شکست گروه موسوم به داعش در مناطق تحت کنترول آن در عراق و سوریه، و افزایش فشار بر شاخه ها و گروه های وابسته به داعش در سراسر جهان می باشد.
وزارت خارجۀ امریکا، می گوید که رکس تیلرسن وزیر این وزارت امروز با یک پالیسی و دید تازه در مورد چگونگی شکست داعش در این نشست اشتراک می کند.
از سوی هم، تحلیل گران امریکایی برگزاری این نشست را یک فرصت خوب برای امریکا می دانند که می تواند در دیدار و گفتگو با سایر کشور ها در مورد شکست گروه های افراطی از جمله داعش به نتیجه مثبت دست یابد.
این در حالیست که، دونالد ترمپ، رئیس جمهور امریکا پیش از رسیدن به قدرت، در بخش مبارزه با گروه داعش، یک منتقد سرسخت رئیس جمهور اوباما به شمار میرفت.
از سوی هم، ترمپ پس از آنکه به کاخ سفید راه یافت، به وزارت دفاع کشور اش دستور داد که چگونگی شکست گروه داعش در عراق و سوریه را ارزیابی و یافته هایش را به او ارایه کند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA