ads

نزدیک به 30 کشته و زخمی در درگیری طالبان با نیروهای امنیتی در فراه

مقامات امنیتی در ولایت فراه میگویند در نتیجه حملات جداگانه افراد طالبان بالای پوسته های امنیتی 9 طالب کشته و 15 تن دیگر زخمی شده اند. در این درگیری ها همچنین 5 سرباز نیروهای امنیتی نیز کشته و زخمی گردیده اند.

نویسنده: The Killid Group
20 ثور 1393
نزدیک به 30 کشته و زخمی در درگیری طالبان با نیروهای امنیتی در فراه

مقامات امنیتی در ولایت فراه میگویند در نتیجه حملات جداگانه افراد طالبان بالای پوسته های امنیتی 9 طالب کشته و 15 تن دیگر زخمی شده اند.
مقامات امنیتی در ولایت فراه اظهار کردند: ناوقت شب گذشته گروهی از طالبان در ولسوالی “پشت رود” بالای پوسته نیروهای اردوی ملی حمله مسلحانه نموده اند.
میر اسدالله کوهستانی، قومندان لوای دوم اردوی ملی در فراه گفت: در نتیجه این درگیری 3 طالب کشته و 5 تن دیگر زخمی شده اند، همچنین یک سرباز اردوی ملی نیز در این حادثه زخمی شده است.
وی افزود: همچنین در یک رویداد دیگر گروهی از طالبان صبح روز جمعه بالای چندین پوسته ی نیروهای اردوی ملی و پولیس امن و نظم عامه در ولسوالی “بالابلوک” این ولایت حمله کردند که درگیری تا شام روز جمعه ادامه داشت.
قومندان لوای دوم اردوی ملی در فراه خاطر نشان کرد: در نتیجه این درگیری 6 طالب کشته و 10 تن دیگرشان نیز زخم برداشته اند.
به گفته وی، در میان کشته شدگان قاری عبدالسلام، یکی از قومندانان سرشناس طالبان که در سازماندهی این حملات دست داشته است، نیز شامل می باشد.
از سوی دیگر جاوید کارگر، سخنگوی پولیس فراه گفت: در نتیجه درگیری ها در ولسوالی بالابلوک یک سرباز پولیس نظم عامه کشته و 3 تن دیگر زخمی شده اند.
در همین حال قاری یوسف احمدی، سخنگوی گروه طالبان مسوولیت هر دو حادثه را بدوش گرفته است.
وی گفته است که دراین درگیری ها 20 تن ازسربازان دولتی کشته و 15 تن دیگرشان زخم برداشته اند، ادعای که ازسوی مقامهای امنیتی رد و بی اساس خوانده شده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA