ads

موج حملات راكتي پاكستان در مناطق مرزي كشور

نظاميان پاكستاني حملات  راكتي شان در مناطق مرزي كشور را از سرگرفته اند. مقامات در وزارت داخله مي گويند كه  ولسوالي دانگام  ولایت کنر ، از ساعت ۱۱ پیش از چاشت روز گذشته تا ساعت ۱۰ شب زير حملات راكتي و توپخانه‌یي نظاميان پاكستاني قرار داشته است و در اين مدت، ۲۱ فير راكت از سوی  نظامیان پاکستانی  پرتاب شده كه تلفات ملکی در پی نداشته است.

نویسنده: The Killid Group
30 دلو 1392
موج حملات راكتي پاكستان در مناطق مرزي كشور

نظاميان پاكستاني حملات  راكتي شان در مناطق مرزي كشور را از سرگرفته اند.

مقامات در وزارت داخله مي گويند كه  ولسوالي دانگام  ولایت کنر ، از ساعت ۱۱ پیش از چاشت روز گذشته تا ساعت ۱۰ شب زير حملات راكتي و توپخانه‌یي نظاميان پاكستاني قرار داشته است و در اين مدت، ۲۱ فير راكت از سوی  نظامیان پاکستانی  پرتاب شده كه تلفات ملکی در پی نداشته است.

وزارت امور داخله، بانشر خبرنامه‌یی پرتاب راکت از سوی نظامیان پاکستان بالای ولسوالی دانگام ولایت کنر را به شدت محکوم كرده و خواهان توقف هرچي زوتر اين گونه حملات شده اند.

اين در حاليست كه ظرف دوسال گذشته از اثر حمله‌ های راکتی نظامیان پاکستانی بر مناطق مرزی کشور، باعث تلفات افراد ملکی و خسارات مالی گردید.

وزارت داخله مي گوديد که اين گونه حملات برای دولت و مردم افغانستان قابل پذیرش نبوده و حکومت پاکستان بايد  در این خصوص پاسخگو باشد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA