ads

ملی پوشان کشور، کنیا را شکست داد

تیم ملی کرکت افغانستان در بازی پنجاه اور تیم ملی کرکت کنیا را  شکست داد و به پیروزی دست یافت. فريد هوتک؛ سخن‌گوى کرکت بورد افغانستان از استديوم شارجه به خبرگزاری پژواک گفت که به دلیل بازی خوب ورزشکاران تيم ملى کشور، تيم کنيا نتوانست دوش‌هاى زيادى بدست آورد و با از دست دادن ١٠ ورزشکار قادر شدند که تنها ٨٩ رنز بدست آوردند  در حالی که افغانستان ٩٠ رنز را برای تیم ملی کمایی کرد.

نویسنده: The Killid Group
10 میزان 1392
ملی پوشان کشور، کنیا را شکست داد

تیم ملی کرکت افغانستان در بازی پنجاه اور تیم ملی کرکت کنیا را  شکست داد و به پیروزی دست یافت.

فريد هوتک؛ سخن‌گوى کرکت بورد افغانستان از استديوم شارجه به خبرگزاری پژواک گفته که به دلیل بازی خوب ورزشکاران تيم ملى کشور، تيم کنيا نتوانست دوش‌هاى زيادى بدست آورد و با از دست دادن ١٠ ورزشکار قادر شدند که تنها ٨٩ رنز بدست آوردند  در حالی که افغانستان ٩٠ رنز را برای تیم ملی کمایی کرد.

تیم ملی کرکت کشور امروز در شهر شارجه امارات متحده عربي در مسابقه 50 اوره به ميدان رفت در ابتدا تيم كنيا مسابقه را اغاز كرد و در 37 اور تعيین شده توانست 89 دوش انجام دهد و 90 رنز را براي تيم افغانستان هدف تعيین كند.

با اين حال در حال حاضر تيم ملي كركت افغانستان سرگرم پوره نمودن هدف تعيین شده است.

تيم كشور با تيم كركت كنيا روز جمعه نيز مسابقه خواهد داشت.

اگر افغانستان در اين مسابقه پيروز شود به مسابقات جام جهاني 50 اوره 2015 راه خواهد يافت.

گفتنی‌ست، اين رقابت‌ها شب سه شنبه در امارات متحده عربي برگزار شده بود، تيم ملي كركت افغانستان در بيست اوره با از دست دادن 6 بازیکن 162 دوش انجام داد و 163 رنز را برای کنیا هدف تعین کرد، اما تیم کنیاد با از دست دادن تمام بازی کنانش در اور هژدهم تنها قادر به انجام 56 دوش شد که به این ترتیب مسابقه را به تیم ملی کرکت افغانستان واگذار کرد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA