ads

معرفی نامزد وزیران به ولسى جرگه در هفته آینده

مقامات در ولسی جرگه شورای ملی گفته اند که کاندید وزیران برای تصدی وزارتخانه های بدون وزیر هفته آینده به این جرگه معرفی می شوند. هم اکنون شماری از وزارتخانه ها تحت ریاست سرپرست اداره می شوند.

نویسنده: The Killid Group
20 دلو 1390
معرفی نامزد وزیران به ولسى جرگه در هفته آینده

مقامات در ولسی جرگه شورای ملی گفته اند که کاندید وزیران برای تصدی وزارتخانه های بدون وزیر هفته آینده به این جرگه معرفی می شوند.

هم اکنون شماری از وزارتخانه ها تحت ریاست سرپرست اداره می شوند.

عبدالروف ابراهیمی رئیس ولسی جرگه گفته است که تا هفته آينده؛ وزراى کانديد براى وزارت هاىی که تاکنون توسط سرپرستان اداره مي گردند،جهت اخذ آراى اعتماد به ولسی جرگه معرفی می شوند.

وی همچنین گفته است که رئيس ستره محکمه و لوى سارنوال نیز به این جرگه معرفی خواهند شد.

عبدالروف ابراهيمى رئيس ولسى جرگه اين اظهارات را روز چهارشنبه در نشست عمومى اين جرگه مطرح کرده است.

وى گفته است که در اين مورد با رييس جمهور کرزى گفتگو نموده و وى برايش گفته است،  در جريان هفته آينده؛ اين افراد را جهت اخذ راى  اعتماد به جرگه معرفى خواهد نمود.

هم اکنون وزارتخانه هاى آب و برق، امورزنان، صحت عامه، انکشاف دهات، ترانسپورت وهوانوردى، مخابرات و تکنالوژى معلوماتى و تحصيلات عالى، توسط سرپرستان اداره مي گردند.

سرپرستان اين وزارتخانه ها بعد از آنکه رئيس جمهورکرزى، براى دومين بار به حيث رئيس جمهور گماشته شد، براى ولسى جرگه به حيث وزراى کانديد معرفى گرديد. اما رای اعتماد را بدست نياوردند و تاکنون به حيث سرپرست ايفاى وظيفه مي نمايند.

همچنان مدت وظايف سه عضو ستره محکمه نيز به پايان رسيده است و بايد به عوض آنها افراد جديد جهت اخذ رای اعتماد به اين جرگه معرفى گردند.

ولسى جرگه، طى حدود يک ونيم سال گذشته؛ چندين بار از رئيس جمهور کرزى خواست، تا براى این پست ها افرادی را معرفى کند، اما این کار تا کنون انجام نشده است.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA