ads

مصرف 12 میلیون دالر در پروژه های عمرانی هرات

وزیر انکشاف دهات از مصرف 12 میلیون دالر در تطبیق پروژه های عمرانی در شش ماه گذشته در هرات خبر داد. به گزارش رادیو کلید هرات، مسئولان وزارت احیاء و انکشاف دهات افغانستان می گویند، در جریان شش ماه نخست سال روان در حدود 200 پروژه عمرانی در ولسوالیهای پانزده گانه هرات افتتاح شده و در حال حاضر کار بالای بیش از 1000 پروژه دیگر در این ولایت جریان دارد.  

نویسنده: The Killid Group
16 میزان 1390
مصرف 12 میلیون دالر در پروژه های عمرانی هرات

 

وزیر انکشاف دهات از مصرف 12 میلیون دالر در تطبیق پروژه های عمرانی در شش ماه گذشته در هرات خبر داد.

به گزارش رادیو کلید هرات، مسئولان وزارت احیاء و انکشاف دهات افغانستان می گویند، در جریان شش ماه نخست سال روان در حدود 200 پروژه عمرانی در ولسوالیهای پانزده گانه هرات افتتاح شده و در حال حاضر کار بالای بیش از 1000 پروژه دیگر در این ولایت جریان دارد.

جارلله منصوری وزیر احیاء و انکشاف دهات این مطلب را شام جمعه در یک نشست خبری در هرات بیان کرد.

وی همچنین گفت که تا کنون مبلغ 12 میلیون دالر امریکایی در جریان شش ماه اول سال روان در راستای تکمیل کار پروژه های عام المنفعه در هرات مصرف شده و قرار است بیش از 7 میلیون دالر دیگر در عرصه ساخت سایر پروژه های ولسوالیهای پانزده گانه هرات به مصرف برسد.

وزیر احیاء و انکشاف دهات که جهت افتتاح دفتر برنامه انکشاف صنایع روستایی به ولایت هرات سفر کرده است، چندین پروژه عمرانی را در سطح چند قریه در ولسوالی کرخ هرات افتتاح کرد.

منصوری می گوید، هدف از افتتاح دفتر انکشاف صنایع روستایی درهرات تبدیل نمودن یک قریه مصرفی به یک قریه تولیدی می باشد.

او همچنین گفت که با ایجاد این برنامه قریه نشینان در هرات، هم شامل کار می شوند و هم صاحب عاید که به این ترتیب سنت و یا فرهنگ چرخش پول در قریه جات ولایت هرات رایج خواهد شد.

گفتنیست وزیر احیاء و انکشاف دهات در حاشیه سفرش درهرات دو پروژه کوچک برق آبی و چندین پروژه آب صحی آشامیدنی را در ولسوالی کرخ افتتاح کرد و ده عراده تراکتور را با هزینه بیش از دو صد هزار دالر امریکایی را به دسترس دهقانان ولسوالی کهسان هرات قرار داد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA