ads

مشوره ها در مورد اعزام نیروهای اضافی امریکایی به افغانستان جریان دارد

جیمز متیس، وزیر دفاع امریکا می گوید، در حال حاضر مشوره ها در مورد اعزام نیروهای اضافی امریکایی به افغانستان جریان دارد.

نویسنده: zekria
2 حوت 1395
مشوره ها در مورد اعزام  نیروهای اضافی امریکایی به افغانستان جریان دارد

جیمز متیس، وزیر دفاع  امریکا می گوید، در حال حاضر مشوره ها در مورد اعزام  نیروهای اضافی امریکایی به افغانستان جریان دارد.
براساس گزارش رسانه های امریکایی،  قرار بود وزیر دفاع امریکا روز گذشته  به افغانستان سفر کند؛ اما  بدلیل  آنچه که وضعیت نا مساعد هوا خوانده شد، سفر اش به تاخیر افتاد.
جمیز متیس که روز گذشته در مورد وضعیت افغانستان و افزایش احتمالی نیروهای امریکایی در کشور در ابوظبی صحبت می کرد گفت که رئیس جمهور دونالد ترمپ منتظر نتایج ارزیابی های وزارت دفاع و اداره مرکزی استخبارات می باشد.
او علاوه کرد که  تاکنون  مصروف ارزیابی وضعیت است و با چندین تن از قوماندانان نظامی در سراسر جهان مشوره کرده است و به زودی تصمیم اش را اتخاذ خواهد کرد.
با این حال وزیر دفاع امریکا در مورد هدف سفر اش به افغانستان گفت که، در این سفر مراحل بعدی جنگ را پس از بحث با محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور، بررسی میکند. او افزود که سفرش به منطقه یک سفر عادی جمع آوری معلومات و ارزیابی کارکرد های سایر کشور منطقه در افغانستان است تا واضح شود که کشور های منطقه با تلاش های واشنگتن در این کشور چگونه کمک می کنند.
این در حالیست که، جنرال جان نکلسن، قوماندان عمومی نیروهای امریکایی و نانو در کشور، دو هفته پیش در کانگرس ایالات متحده  خواستار اعزام نیرو های بیشتر به هدف مبارزه با تروریزم و تامین امنیت به افغانستان شده بود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA