ads

مسوولان از کاهش تشکیلات پولیس در ارزگان نگران اند

مسوولان زون 404 میوند، از کاهش تشکیلات پولیس در ولایت ارزگان نگرانی می‌کنند.
عبدالقیوم باقی‌زوی، قوماندان امنیه زون 404 میوند در جنوب کشور که به ارزگان سفر کرده‌است، می‌گوید که، قوماندان پیشین ولایت ارزگان، حدود 1100 منسوب پولیس را برکنار کرده که به همین دلیل در تشکیل پولیس این ولایت کاهش آمده‌است.

نویسنده: zekria
27 جدی 1395
مسوولان از کاهش تشکیلات پولیس در ارزگان نگران اند
Afghan Uniform Police are taking over responsibility for a number of Checkpoints in the Nad-e Ali district of Helmand province.

مسوولان زون 404 میوند، از کاهش تشکیلات پولیس در ولایت ارزگان نگرانی می‌کنند.
عبدالقیوم باقی‌زوی، قوماندان امنیه زون 404 میوند در جنوب کشور که به ارزگان سفر کرده‌است، می‌گوید که، قوماندان پیشین ولایت ارزگان، حدود 1100 منسوب پولیس را  برکنار کرده که به همین دلیل در تشکیل پولیس این ولایت کاهش آمده‌است.
وی، تاکید دارد که، باید هر چه زودتر مشکل کمبود پرسونل پولیس در این ولایت حل گردد و افراد تازه در صفوف این نیروها جذب شوند.
اما محمد نذیر خروتی، والی ارزگان، کمبود تشکیل پولیس در این ولایت را رد می‌کند و می‌گوید: پلان آغاز عملیات برای سرکوب طالبان مسلح در شماری از مناطق این ولایت روی دست گرفته شده‌است.”
این در حالیست که، پیش از این نیز مقام‌های امنیتی ارزگان، تاکید کرده بودند که در موسم زمستان برای سرکوب طالبان مسلح عملیات نظامی راه اندازی می‌کنند، اما باشندگان این ولایت می‌گویند که، تاکنون عملیات نظامی علیه طالبان مسلح در این ولایت راه اندازی نشده‌است و جنگجویان طالب، حتی در نزدیکی‌های شهر ترینکوت مرکز این ولایت حضور و فعالیت گسترده دارند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA