ads

محکوم شدن 12 قاچاقچی به جزای حبس

محکمهء استیناف جرایم مسکرات و مواد مخدر 12 تن را به اتهام قاچاق مواد مخدر به حبس حد اقل 10 سال  و حداعظم 20 سال محکوم به مجازات نموده است.

نویسنده: The Killid Group
2 اسد 1390
محکوم شدن 12 قاچاقچی به جزای حبس

محکمهء استیناف جرایم مسکرات و مواد مخدر 12 تن را به اتهام قاچاق مواد مخدر به حبس حد اقل 10 سال  و حداعظم 20 سال محکوم به مجازات نموده است.

دفتر مطبوعاتی مرکز عدلی و قضائی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر در خبرنامهء که به رادیو کلید ارسال کرده، ضمن اعلام این خبر، افزوده است که محکوم شدگان، باشنده گان ولایات قندهار، جوزجان، فراه، نیمروز، هلمند و فاریاب هستند و طی عملیات های جداگانه از سوی  پولیس مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر دستگیر شده اند.

بر اساس این خبر، محکوم شدگان، درحالی دستگیر شده اند که مصروف قاچاق بیش از 9 کیلوگرام هیروئین، بیش از 2307 کیلوگرام تریاک و 650 کیلوگرام چرس از یک محل به محل دیگر بوده اند.

در خبرنامه علاوه شده است که دوسیهء متهمین پس از تحقیقات ابتدایی از سوی ریاست سارنوالی اختصاصی جرایم مسکرات و مواد مخدر به محکمله ابتدائیه سپرده شده و پس از فیصله محکمهء ابتدائیهء جرایم مسکرات و مواد مخدر، دوسیه ها در مرحله استیناف نیز مورد رسیدگی قرار گرفته و مجرمین محکوم به جزا شده اند.

در خبرنامه افزوده شده که محکمه با در نظرداشت رعایت حقوق متهمین به آنان وقت کافی داده بود تا برای دفاع از خود وکلای مدافع را استخدام و به محکمه معرفی نمایند تا عدالت در مورد آنان رعایت شود.

بر اساس این خبر، هئیت قضائی محکمه استیناف جرایم مسکرات و مواد مخدر پس از استماع اعتراضات دو طرف، دلایل سارنوالان را پذیرفته و این 12 تن را  با در نظرداشت دلایل الزام کافی موجوده به حبس حد اقل 10 سال و حد اعظم 20 سال محکوم به مجازات کرد.

در خبرنامه علاوه شد که  تذکراست که در جریان سه ماه اول سال جاری، 183 تن از جانب محکمه استیناف جرایم مسکرات و مواد مخدر محکوم به مجازات شده و 4 تن دیگر نسبت نبود دلایل الزام کافی برائت گرفته اند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA