ads

محکوم شدن 12 تن به جرم قاچاق مواد مخدر

محکمهء استیناف جرایم مسکرات و مواد مخدر، 12  تن را به جرم قاچاق مواد مخدر به 13 الى 20 سال حبس محکوم کرد. احمد خالد”موحد” مسئول مطبوعات مرکزعدلی و قضايی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر، امروز شنبه با اعلام این

نویسنده: The Killid Group
8 اسد 1390
محکوم شدن 12 تن به جرم قاچاق مواد مخدر

محکمهء استیناف جرایم مسکرات و مواد مخدر، 12  تن را به جرم قاچاق مواد مخدر به 13 الى 20 سال حبس محکوم کرد.

احمد خالد”موحد” مسئول مطبوعات مرکزعدلی و قضايی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر، امروز شنبه با اعلام این خبر گفت که متهمان با بیش از 337 کیلوگرام هیروئین، يک تُن تریاک و 19 کیلوگرام مورفین طی عملیات های پولیس در چند ولایت دستگیر شده اند.

وی گفت، محکمه با در نظرداشت رعایت حقوق متهمین به آنان وقت کافی داده بود که برای دفاع از خود، وکلای مدافع استخدام  و به محکمه معرفی کنند.

به گفتهء وى، هيئت قضايی محکمهء استیناف جرایم مسکرات و مواد مخدر با درنظرداشت دلایل الزام، متهمان را که باشنده هاى ولايت های فراه، بدخشان، کندز، بغلان، ننگرهار و نیمروز اند، به حبس حد اقل 13 و حد اعظم 20 سال محکوم کردند.

هفتهء گذشته نیز، محکمه استیناف جرایم مسکرات و مواد مخدر، 12 تن را به اتهام قاچاق مواد مخدر به 10 الى 20 سال حبس تنفيذى محکوم کرده بود.

اين محکمه، در جریان سه ماه اول سال جاری، 183 تن را در پيوند به  قاچاق مواد مخدر به حبس هاى مختلف المدت محکوم نموده  و چهار تن دیگر را نسبت نبود دلایل الزام کافی، برائت داده است.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA