ads

لوي سارنوالي: دوسيه 6 مقام ارشد شهرسازي به محكمه فرستاده خواهد شد

مسوولان در لوی سارنوالی از ارسال زود هنگام  دوسیه شش مقام ارشد وزارت امور شهر سازی و مسکن به محكمه خبر می‌دهند. بصیر عزیزی، سخنگوی این اداره امروز در يك نشست خبری در کابل گفت: در حال حاضر دوسیه این افراد جهت اقامه دعوا به سارنوالی اختصاصی مبارزه با فساد اداری فرستاده شده است و به زودی دوسیه این مقامات ارشد وزارت شهر سازی که متهم به اختلاس و فساد گسترده مالی اند به محکمه فرستاده خواهد شد.

نویسنده: The Killid Group
20 اسد 1394
لوي سارنوالي: دوسيه 6 مقام ارشد شهرسازي به محكمه فرستاده خواهد شد

مسوولان در لوی سارنوالی از ارسال زود هنگام  دوسیه شش مقام ارشد وزارت امور شهر سازی و مسکن به محكمه خبر می‌دهند.
بصیر عزیزی، سخنگوی این اداره امروز در يك نشست خبری در کابل گفت: در حال حاضر دوسیه این افراد جهت اقامه دعوا به سارنوالی اختصاصی مبارزه با فساد اداری فرستاده شده است و به زودی دوسیه این مقامات ارشد وزارت شهر سازی که متهم به اختلاس و فساد گسترده مالی اند به محکمه فرستاده خواهد شد.
عزیزی می افزاید: بررسی‌ها نشان می دهد که افراد دیگري نیز در این قضیه دست داشته و دوسیه‌های آنان نیز به محکمه محول خواهد شد.
گفتنیست که احمد شاه همت رییس شهر سازی مرکز، محمد امین امین رییس املاک و اسکان، احمد نواز بختیاری رییس تصدی خانه سازی، گل رحیم زیارمل رییس پلان، سید امان الله سادات مسوول مالی دفتر انسجام آپارتمانها و محمد امین قانع مسوول دفتر انسجام آپارتمان ها، شش مقامي اند که متهم به فساد اداری می باشند.
این در حالیست از آغاز حکومت وحدت ملی تا کنون بررسی دوسیه های  فساد مالی کابل بانک، فساد در قراردادهای مواد سوختی وزارت دفاع ملی و معرفی این شش مقام وزارت شهر سازی از جمله اقداماتی اند  که رییس جمهور محمد اشرف در رابطه به محو فساد در کشور انجام داده است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA