ads

لاریجانی: كشورهای منطقه باید در مبارزه با تروریزم با کابل همکار باشند

رییس مجلس شورای اسلامی ایران می گوید: افغانستان در مبارزه علیه تروریزم پیشرفت هایی داشته؛ اما كشورهای منطقه نیز باید در این زمینه با كابل همکاری جدی کنند. براساس گزارش رسانه های ایرانی، علی لاریجانی صبح امروز در دیدار با عبدالرووف ابراهیمی رییس ولسی جرگه کشور در حاشیه نشست سران پارلمان اورآسیا در مسکو، تاكید كرده است که در حال حاضر باید برای مبارزه علیه تروریزم  در منطقه به گونه جدی فکر صورت گیرد.

نویسنده: The Killid Group
1 ثور 1395
لاریجانی: كشورهای منطقه باید در مبارزه با تروریزم با کابل همکار باشند

رییس مجلس شورای اسلامی ایران می گوید: افغانستان در مبارزه علیه تروریزم پیشرفت هایی داشته؛ اما كشورهای منطقه نیز باید در این زمینه با كابل همکاری جدی کنند.
براساس گزارش رسانه های ایرانی، علی لاریجانی صبح امروز در دیدار با عبدالرووف ابراهیمی رییس ولسی جرگه کشور در حاشیه نشست سران پارلمان اورآسیا در مسکو، تاكید كرده است که در حال حاضر باید برای مبارزه علیه تروریزم در منطقه به گونه جدی فکر صورت گیرد.
در این دیدار هم چنین سران مجالس افغانستان و ایران، روابط کابل و تهران را بررسی كرده و بر اهمیت توسعه همكاری ها در زمینه های مختلف تاكید كردند.
روسای پارلمان شماری از کشورهای آسیایی براساس دعوت سرگئی ناریشكین ريیس پارلمان روسیه برای شركت در نشست موسوم به اورآسیا به مسكو سفر كرده اند.
این نشست یک روزه با تاكید بر لزوم برخورد قاطع با پدیده تروریزم و همگرایی جامعه جهانی در مبارزه با گروه های هراس افگن دیروز پایان یافت.
گفتنیست که در این نشست به علاوه رییس ولسی جرگه افغانستان، روسای پارلمان، ایران، ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، ویتنام، هند، اندونزیا، قزاقستان، قرقیزستان، چین، مغولستان، پاكستان، كوریای جنوبی، روسیه، تایلند، فلیپین و جمهوری چک نیز اشتراک کرده بودند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA