ads

كسب مقام هاي اول و دوم از سوي اسكي بازان افغان در شهر ساينت مورتس سويس

دو اسکی باز بامیانی درمسابقات دوستانه اسکی در کشورسویس مقام های اول وسوم را ازآن خود کردند. دراین مسابقه دوستانه اسکی که تحت نام مسابقه اسکی افغانی، درشهرساینت مورتس سویس برگزارشده بود علی شاه اسکی باز بامیانی مقام اول، یک ورزشکارسویسی مقام دوم وسجاد

نویسنده: The Killid Group
16 جدی 1393
كسب مقام هاي اول و دوم از سوي اسكي بازان افغان در شهر ساينت مورتس سويس

دو اسکی باز بامیانی درمسابقات دوستانه اسکی در کشورسویس مقام های اول وسوم را ازآن خود کردند. دراین مسابقه دوستانه اسکی که تحت نام مسابقه اسکی افغانی، درشهرساینت مورتس سویس برگزارشده بود علی شاه اسکی باز بامیانی مقام اول، یک ورزشکارسویسی مقام دوم وسجاد حسینی نیز ازبامیان مقام سوم را ازآن خود کرد. از سوي هم رضا ابراهیم رییس اتحادیه گردشگری ولایت بامیان می گوید که درزمستان پیش رو برنامه های آموزشی را برای علاقه مندان اسکی دراین ولایت افزايش خواهند داد.

اسکی بازان بامیانی در حالي در يك بازي در خارج از كشور مقام هاي اول وسوم را کسب میكنند كه ورزش اسكي در كشور جديد است و  هنوز هم ورزشکاران در اين بخش مشکلات زیادی دارند. با اين همه گل حسین بای زاده مسئول کمپنی اسکی راه ابریشم به کلید گفت كه  قراراست درماه آینده یک مسابقه بین المللی اسکی بین بیش از ده کشور درایتالیا برگزار شود و دو اسکی باز از افغانستان، نیز درآن مسابقه اشتراک خواهند کرد.

کوه بابا و دره های پر برف باميان در فصل زمستان مکان خوبی برای اجرای ورزش ها و سرگرمی های زمستانی انتخاب شده است. اسكي بازان باميان، پیش از این نیز در مسابقات بین المللی اسکی که در سالهای گذشته با اشتراک اسکی بازان خارجی از کشورهای مختلف در اين ولايت برگزار شده بود، توانستند رقیبان خارجی خود را مغلوب کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA