ads

قندهار: علاقمندی دختران نسبت به فراگيری علوم دينی رو به افزايش است

مقام های ریاست معارف ولایت کندهار از افزایش علاقمندی دختران نسبت به فرا گیری علوم دینی در این ولایت خبر میدهند. به گفته ی آنان، در حال حاضر 39 باب مدرسه دینی در این ولایت فعال اند و شماری زیادی از پسران و دختران مصروف اموزش علومی دینی می باشند. نظر محمد صمیمی سخنگوی ریاست معارف این ولایت به کلید می گوید: ((در حال حاضر بیش از 7300  دختر در 39 باب مدرسه دینی مصروف فراگیری علوم دینی اند)).

نویسنده: The Killid Group
24 حوت 1394
قندهار: علاقمندی دختران نسبت به فراگيری علوم دينی رو به افزايش است

مقام های ریاست معارف ولایت کندهار از افزایش علاقمندی دختران نسبت به فرا گیری علوم دینی در این ولایت خبر میدهند.
به گفته ی آنان، در حال حاضر 39 باب مدرسه دینی در این ولایت فعال اند و شماری زیادی از پسران و دختران مصروف اموزش علومی دینی می باشند.
نظر محمد صمیمی سخنگوی ریاست معارف این ولایت به کلید می گوید: ((در حال حاضر بیش از 7300  دختر در 39 باب مدرسه دینی مصروف فراگیری علوم دینی اند)).
وی می افزاید: این مدارس به گونه رسمی ثبت دولت اند؛ اما یک تعداد مدارس دینی دیگر نیز در مربوطات این ولایت به گونه غیر رسمی فعالیت دارند.
این در حالیست که پیش از این وزارت ارشاد، حج و اوقاف اعلام کرده بود که در حال حاضر بیش از 120 باب مدرسه دینی در شهر کابل فعالیت دارند که در این مدارس نزدیک به 50 هزار دختر مصروف فرا گیری علوم دینی اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA