ads

فعالیت مرکز آموزشی ویژه بانوان در مزار شریف

یک مرکز ویژه برای آموزش بانوان در مزار شریف آغاز به کار کرد. به گزارش رادیو کلید مزار شریف این مرکز مصمم است تا ظرفیت زنان را در بخش های کمپیوتر، لسان انگلیسی و استفاده از انترنیت  بلند ببرد . هدف از ایجاد مرکز آموزشی ویژه برای زنان رفع نیاز مندی و توجه خاص به زنان دانسته شده است .

نویسنده: The Killid Group
18 دلو 1391
فعالیت مرکز آموزشی ویژه بانوان در مزار شریف

یک مرکز ویژه برای آموزش بانوان در مزار شریف آغاز به کار کرد.

به گزارش رادیو کلید مزار شریف این مرکز مصمم است تا ظرفیت زنان را در بخش های کمپیوتر، لسان انگلیسی و استفاده از انترنیت  بلند ببرد .

هدف از ایجاد مرکز آموزشی ویژه برای زنان رفع نیاز مندی و توجه خاص به زنان دانسته شده است .

نهاد آموزشی ویژه بانوان چهار ما قبل به کمک قونسگری آمریکا مقیم شهر مزار شریف و موسسه خدمات بشری  افغانستان به  فعالیت غیررسمی خود آغاز کرده بود اما روزگذشته به شکل رسمی به فعالیت خود آغاز کرد.

بانوشمیم مسول مرکز آموزشی ویژه بانوان می گوید نخستین مرکز آموزشی  در شهر مزار شریف  می باشد که مختص برای بالا بردن سطح دانش بانوان ساخته شده است این  مرکز آموزشی برای خانمهای  بالای سن چهارده سال زمینه آموزش در سه بخش انترنت ،کمپیوتر،وکورس انگلیسی   را برای خانمها فراهم کرده است.

امتیازی که  نهاد آموزشی با سایر نهادهای آموزشی دارد تفکیک جنسیتی این مرکز آموزشی می باشد .

بانوشمیم نادری در پاسخ  این سوال  که چرا شما این مرکز آموزشی را به بانوان اختصاص داده اید، گفت: چونکه بانوان در طول چندین دهه جنگ در افغانستان به عنوان قشر آسیب از نعمت سوادمحروم مانده بود واین نهاد آموزشی عزم بالابردن سطح سواد خانمها در شهر مزار شریف را دارد .

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA