ads

اعضای شورای ولایتی ارزگان از نبود هم‌آهنگی میان نیروهای امنیتی در این ولایت سخت انتقاد می کنند

فعالان مدنی، اعضای شورای ولایتی و بزرگان قومی ارزگان از آنچه که نبود هم‌آهنگی میان نیروهای امنیتی در این لایت می دانند سخت انتقاد می کنند.

نویسنده: ISMAT MAYAR
9 سرطان 1396

فعالان مدنی، اعضای شورای ولایتی و بزرگان قومی ارزگان از آنچه که نبود هم‌آهنگی میان نیروهای امنیتی در این لایت می دانند سخت انتقاد می کنند.
به گفته عبدالکریم خادیم‌زوی یک عضو شورای ولایتی این ولایت،عدم هم‌آهنگی میان نیروهای امنیتی در ارزگان سبب شده است تا دامنه نا امنی‌ها گسترش یابد.
این عضو شورای ولایتی ارزگان تاکید دارد در میان رده‌های نه چندان بلند نیروهای امنیتی مستقر در ارزگان اختلافات موجود است اما مسوولان ارشد امنیتی باید جلو این اختلافات را بگیرند.
از سویی هم عبدالباری باور یک بزرگ قومی در این ولایت دلیل عدم موجودیت هم‌آهنگی درست میان نیروهای امنیتی را اختلافات بر سر بدست گرفتن قدرت و صلاحیت و نیز مسلکی نبودن این نیروها عنوان می کند.
به گفته بارو اگر جلو این اختلافات در میان نیروهای امنیتی گرفته نشود ارزگان نیز با سرنوشت کندز روبرو خواهد شد.
رحمت‌الله صدیقی سرپرست قوماندانی امنیه ارزگان نیز موجودیت اختلافات درونی میان نیروهای پولیس دراین و لایت را می پذیرد اما می گوید: در حال حاضر این اختلافات مرفوع شده است.
این در حالیست که در جریان یک ماه گذشته نیروهای پولیس و اردوی ملی سه بار در این ولایت باهم درگیر شدند که این درگیری‌ها چندین کشته و زخمی نیز برجا گذاشت.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA