ads

فرار 8 تن از توقیف خانهء کهسان هرات

مقامات امنیتی در ولایت هرات می گویند، هشت تن از مجرمین جرایم جنایی شب گذشته از توقیف خانهء ولسوالی کهسان این ولایت فرار کرده اند. به گزارش رادیو کلید هرات،

نویسنده: The Killid Group
10 ثور 1390
فرار 8 تن از توقیف خانهء کهسان هرات

مقامات امنیتی در ولایت هرات می گویند، هشت تن از مجرمین جرایم جنایی شب گذشته از توقیف خانهء ولسوالی کهسان این ولایت فرار کرده اند.

به گزارش رادیو کلید هرات، شام جمعه باز داشت شدگان در توقیف خانهء ولسوالی کهسان ولایت هرات، بر یکی از محافظین امنیتی آن توقیف خانه حمله کرده و پس از آن موفق به فرار شده اند.

یک مقام امنیتی آگاه در ولایت هرات که از اظهار اسمش خوداری کرد گفت، محافظ زندان به اثر حملهء بازداشت شدگان زخمی شده و هشت تن از بازداشت شدگان موفق به فرار گردیده اند.

این مقام امنیتی گفته است که دو تن از فراریان دوباره دستگیر شده اند.

وی همچنین گفته است که تحقیقات پولیس جهت گرفتاری شش تن دیگر از زندانیان فراری نیز آغاز شده است.

در جریان چند سال اخیر این برای سومین بار است که زندانیان با استفاده از تاکتیکهای متفاوت، از نظارت خانه های ولسوالیهای اطراف فرارمی کنند.

مقامات می گویند، هیئتی جهت بررسی این موضوع تشکیل شده و به زودی به منطقه اعزام خواهد شد.

این حادثه در حالی در ولایت هرات صورت می گیرد که هفتهء گذشته بیش از 475 تن از زندانیان سیاسی در ولایت قندهار با استفاده از یک تونل موفق به فرار شدند.

کارشناسان امور بر این باورند که دست داشتن مسؤلین محابس و نظارت خانه های افغانستان با زندانیان، باعث بروز همچون قضایا می شود.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA