ads

عملیات نیروهای امنیتی بر ضد طالبان در غزنی

هفده مخالف مسلح دولت درغزنی کشته، زخمی و بازداشت شده اند. به گزارش رادیو کلید غزنی، ریاست امنیت ملی غزنی اعلام کرده است که در نتیجه عملیات های مختلف نیروهای امنیتی در شماری از ولسوالی های این ولایت، تلفات سنگین به مخالفین مسلح دولت وارد شده است.

نویسنده: The Killid Group
14 سنبله 1391
عملیات نیروهای امنیتی بر ضد طالبان در غزنی

هفده مخالف مسلح دولت درغزنی کشته، زخمی و بازداشت شده اند.

به گزارش رادیو کلید غزنی، ریاست امنیت ملی غزنی اعلام کرده است که در نتیجه عملیات های مختلف نیروهای امنیتی در شماری از ولسوالی های این ولایت، تلفات سنگین به مخالفین مسلح دولت وارد شده است.

یک مقام این ریاست می گوید، درعملیات هایی که از تاریخ 12 سنبله تا 13 این ماه  در ولسوالی های گیرو، اندر و خوگیانی این ولایت انجام شده 17 تن از مخالفین مسلح دولت کشته، زخمی  و باز داشت شدند.

وی می گوید در مربوطات ولسوالی گیرو 9 تن کشته شده و 3 قوماندان مشهور آنان بنام های یوسف، بدرالدین و جانان مجروح گردیده اند.

منبع همچنین گفته است که در یک عملیات دیگر نیروهای امنیتی در ولسوالی اندر ولایت غزنی حمزه و محب الله دو قوماندان مشهور مخالیفن مسلح دولت با مقدار زیادی سلاح مهمات بازداشت گردیده اند.

همچنان این ریاست می گوید 3 تن از ولسوالی خوگیانی ولایت غزنی در یک عملیات بازداشت شده است.

این اداره ادعا دارد که در جریان فیر راکت از سوی مخالفین مسلح دولت بالای مرکز ولسوالی خوگیانی  دوطفل از باشنده گان محل کشته و زخمی شده اند

طالبان تا حال درمورد این خبر چیزی نگفته اند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA