ads

عبدالله عبدالله برای شرکت در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به ژنیو رفت

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی، در یک سفر رسمی دو روزه به منظور اشتراک در سی‌وهفتمین نشست سالانه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، امروز یک‎شنبه، در رأس یک هیأت بلندپایه کابل را به قصد ژنیوا ترک کرد.

نویسنده: asir
6 حوت 1396
عبدالله عبدالله برای شرکت در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به ژنیو رفت

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی، در یک سفر رسمی دو روزه به منظور اشتراک در سی‌وهفتمین نشست سالانه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، امروز یک‎شنبه، در رأس یک هیأت بلندپایه کابل را به قصد ژنیو ترک کرد.
دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی با پخش اعلامیه‏ای گفته است که عبدالله عبدالله در این سفر، علاوه بر سخنرانی در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، در همایش تعهد برای عملی‌ ساختن کنوانسیون منع استفاده از ماین‌های ضد پرسونل سازمان ملل متحد نیز اشتراک خواهد کرد.
به نقل از اعلامیه، از آن جایی ‌که افغانستان به ‌تاز‌گی عضویت شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد را به دست آورده است، سخنرانی و اشتراک رییس اجرایی حکومت در نشست سالانه این سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است.
عبدالله عبدالله در حاشیه این نشست‌ها با منشی عمومی سازمان ملل، کمیشنر عالی حقوق بشر سازمان ملل، وزرای خارجه سویس و ناروی، رییس هفتادودومین اجلاس مجمع عمومی ملل متحد، گورنر جنرال آسترالیا، وزیر دولت در امور کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا، معاون صدراعظم و وزیر امور خارجه‌ گرجستان و شماری از شخصیت‌ها و هیأت‌های اشتراک‎کننده نیز ملاقات می‌کند.
رییس اجرایی حکومت وحدت ملی همچنان در جریان سفرش در مرکز پالیسی و امنیتی ژنیو درباره‌ وضعیت امنیتی افغانستان و تأثیر آن بر صلح و ثبات بین‌المللی و منطقه‌ای سخنرانی می‌کند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA