ads

عبدالله عبدالله با افغان های مقیم بلاروس دیدار کرده است

عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی می گوید که در منسک بلاروس با رییس جمور ،نخست وزیر و مقام های دیگر این کشور روی تقویت روابط تجارتی مشترک میان دو کشور صحبت کرده است.

نویسنده: zekria
25 اسد 1396
عبدالله عبدالله با افغان های مقیم بلاروس دیدار کرده است

عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی می گوید که در منسک با رییس جمور ،نخست وزیر و مقام های دیگر این کشور روی تقویت روابط تجارتی مشترک میان دو کشور صحبت خواهد کرد.
وی روز گذشته در منسک با افغان های مقیم این شهر دیدار کرده و مشکلات شان را شنیده است.
دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه با پخش خبرنامه‌ی گفته است سیف الرحمن صافی یکی از بزرگان فعال مدنی در دیدار با رییس اجراییه گفته که در شهر منسک مجموعن به تعداد 575 افغان زندگی می کنند که از این میان 360 تن شان تابیعت این کشور را دارند و متباقی همرای ویزه دایمی زندگی می کنند.
به گفته وی ایجاد قنسولگری افغانستان در این شهر ، حل مشکلات پاسپورت و فراهم سازی سهولت های دیگر در این بخش ها از خواست های اساسی شان میباشد.
از سوی هم رییس اجراییه گفته است در مورد مشکلات افغان های مقیم منسک از سفیر غیر مقیم معلومات گرفته و مشکلات در بخش های ویزه، پاسپورت و تذکره آنان حل خواهد شد.
به گفته وی پس از این تیم هایی از سفارت افغانستان در مسکو به نوبت بلاروس خواهند آمد تا مشکلات افغانان مقیم بلاروس را حل کند، و این پروسه تا زمانی ادامه پیدا می کند که مشکلات نبود قنسولگری در این شهر حل شود.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA