ads

عاملان حمله بالای محصلان اکادمی پولیس میدان‌وردگ کشته شدند

ریاست عمومی امنیت ملی، از کشته شدن عاملان حمله بالای کاروان محصلان اکادمی پولیس میدان وردگ خبر می‌دهند.
حمله بالای موتر های حامل محصلان این اکادمی در ماه جون، سال روان میلادی در منطقه کمپنی شهر کابل رخ داده بود که در پی آن 30 تن کشته و نزدیک به 60 تن دیگر زخمی شده بودند

نویسنده: zekria
4 میزان 1395
عاملان حمله بالای محصلان اکادمی پولیس میدان‌وردگ کشته شدند

ریاست عمومی امنیت ملی، از کشته شدن عاملان حمله بالای کاروان محصلان اکادمی پولیس میدان وردگ خبر می‌دهند.
حمله بالای موتر های حامل محصلان این اکادمی در ماه جون، سال روان میلادی در منطقه کمپنی شهر کابل رخ داده بود که در پی آن 30 تن کشته و نزدیک به 60 تن دیگر زخمی شده بودند.
در خبرنامه‌‍‌ای که امروز از سوی ریاست عمومی امنیت ملی به کلید فرستاده شد، آمده است که، در نتیجه یک عملیات خاص منسوبان این اداره در ولسوالی نرخ ولایت میدان وردگ، ملا محمود مشهور به فاتح و عزیز الله به اعزامی قوماندان یک گروه 15 نفری و مسوولان حملات انتحاری شبکه حقانی همراه با هفت تن دیگر که در میان شان یک مهاجم انتحاری نیز شامل است، کشته شدند.
در خبرنامه گفته شده است که، طی این عملیات، دو عضو دیگر این گروه بازداشت و یک مقدار سلاح و مهمات نیز بدست منسوبان ریاست عمومی امنیت ملی افتاده است.
به گفته‌ای منبع؛ این افراد پیش از این مسوولیت انجام حمله انتحاری بالای کاروان محصلان  اکادمی پولیس ولایت میدان وردگ را بر عهده گرفته بودند.
مخالفان مسلح دولت تاکنون در مورد این رویداد چیزی نگفته‌اند.
این در حالیست که رییس جمهور اشرف غنی، پس از وقوع این رویداد شماری از مقام‌های ارشد وزارت داخله ومسوولان این اکادمی را به اتهام غفلت وظیفوی برکنار کرد و به نهادهای عدلی و قضایی دستور داد که این افراد را تحت پی‌گرد قانونی قرار دهند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA