ads

طرح امنيتی مراكز راي دهي باز نگری می‌شود

طرح چگونگي تامين امنیت مراکز رای دهی بازنگری مي‌گردد. درنشست روز گذشته شوراي امنيت ملي كه در كاخ رياست جمهوري برگزار شده بود، تصمیم گرفته شد تا‌  برنامه امنيتي مراكز راي دهي بازنگري گردد.

نویسنده: The Killid Group
11 سنبله 1392
طرح امنيتی مراكز راي دهي باز نگری می‌شود

طرح چگونگي تامين امنیت مراکز رای دهی بازنگری مي‌گردد.

درنشست روز گذشته شوراي امنيت ملي كه در كاخ رياست جمهوري برگزار شده بود  تصمیم گرفته شد تا‌  برنامه امنيتي مراكز راي دهي بازنگري گردد.

در همین حال، وزارت داخله می‌گوید، بیش از پنجاه درصد مراکز رای دهی در بخش‌هاي وجود دارند که وضعیت امنیتی آن نسبتاً خوب است.

تا كنون چندين بار كميسيون مستقل انتخابات نسبت به تامين امنيت اين مراكز ابراز نگراني نموده است اما وزارت داخله می‌گوید که کمیسیون مستقل انتخابات یک فهرست از 6800 مرکز رای دهی را به این وزارت فرستاده بود كه بر بنياد بر آوردهاي آنان از این جمله وضعیت امنیتی بیش از 3400 مرکز خوب است و باقي مراكز رای دهی در معرض تهدیدهای امنیتی قرار دارند.

بر بنياد خبرنامه‌یي كه از سوي دفتر رسانه‌هاي ریيس جمهور پخش شده،‌ یوسف نورستانی رییس کمیسیون مستقل انتخابات دیروز از شورای امنیت ملی خواستار همکاری در تقویت امنیت مراکز رای دهی شد.

اين در حاليست كه قرار است تا كمتر از چهارده روز ديگر روند ثبت نام نامزدان انتخابات رياست جمهوري آغاز گردد و حدود شش ماه پس از آن انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي ولايتي در كشور برگزار گردد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA