ads

طاهر زهير: مبارزه دربرابر فساد اداري واخلاقي در صدر برنامه هايم است

محمد طاهر زهیر والی ولایت بامیان در 100 روز نخست کارش، هفت رييس و ثارنوال را برکنار و تبدیل نموده است. وي روز یکشنبه گزارش فعالیت  100 روز نخست کارش را به رؤسای دوایر دولتی، نمایندگان شورای ولایتی، اعضای جامعه مدنی، احزاب سیاسی و خبرنگاران بیان کرد.

نویسنده: The Killid Group
11 عقرب 1394
طاهر زهير: مبارزه دربرابر فساد اداري واخلاقي در صدر برنامه هايم است

 

محمد طاهر زهیر والی ولایت بامیان در 100 روز نخست کارش، هفت رييس و ثارنوال را برکنار و تبدیل نموده است.

وي روز یکشنبه گزارش فعالیت  100 روز نخست کارش را به رؤسای دوایر دولتی، نمایندگان شورای ولایتی، اعضای جامعه مدنی، احزاب سیاسی و خبرنگاران بیان کرد.

والی بامیان بخاطر فساد اداری، دو ريیس دوایر دولتی را از وظیفه اش سبکدوش و پنج ثارنوال دیگر را تبدیل و از ولایت بامیان اخراج نموده است.

والي باميان ميگويد: مهمترین کار100  روز نخست وي درپست والي، منفک کردن رؤسای صحت عامه و معارف بامیان، تبدیلی پنج څارنوال، جلوگیری از ساخت و ساز های غیر قانونی در ساحات سرخ و سبز و هماهنگی بیشتر در بخش امنیتی می باشد.

والي باميان برای مردم اين ولايت وعده داده گفت که دست از مبارزه با فساد اداری و اخلاقی برنخواهد داشت و با این پدیده ي شوم مبارزه جدی خواهد نمود. وي ميگويد، ساخت و ساز های غیر قانونی که در گذشته صورت گرفته از سوی اداره محلی تخریب خواهد شد.

وی همچنین گفت که در طی 14 سال گذشته بیش از 1800 جریب زمین در مرکز و ولسوالی های این ولایت از سوی زورمندان غصب شده که برای وا پس گیری آن اقداماتی را روی دست گرفته است.

اما حیدرعلی احمدی رييس شوراى هماهنگی احزاب سیاسی باميان ميگويد که هر والی جدید كه در این ولایت می آید، برای مردم وعده های چرب میدهد اما در عمل كاري انجام نميدهند. امید است که طاهر زهیر والی برحال بامیان به وعده های خود عمل نماید.

گفتنیست که 100 روز قبل از امروز وکلای مردم بامیان در ولسی جرگه بخاطر مخالفت با تقرر طاهر زهیر به عنوان والی در این ولایت دست به تحصن زده بودند، اما تحصن آنها بی نتیجه پایان یافت.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA