ads

طالبان در 11 ولایت متحمل تلفات سنگین شدند

در نتیجه‎ی عملیات تهاجمی و تعرضی نیروهای اردو و پولیس ملی در 11 ولایت، 53 مخالف مسلح دولت کشته، 30 مخالف مسلح دولت زخمی و 18 نفر مشکوک بازداشت شده‎اند. وزارت دفاع ملی در اعلامیه‎ای گفته است که این عملیات در 24 ساعت گذشته در ولایت‎های ننگرهار، کاپیسا، پکتیا، ارزگان، زابل، کندهار، فراه، کندز، بغلان، […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
1 دلو 1395
طالبان در 11 ولایت متحمل تلفات سنگین شدند

در نتیجه‎ی عملیات تهاجمی و تعرضی نیروهای اردو و پولیس ملی در 11 ولایت، 53 مخالف مسلح دولت کشته، 30 مخالف مسلح دولت زخمی و 18 نفر مشکوک بازداشت شده‎اند.
وزارت دفاع ملی در اعلامیه‎ای گفته است که این عملیات در 24 ساعت گذشته در ولایت‎های ننگرهار، کاپیسا، پکتیا، ارزگان، زابل، کندهار، فراه، کندز، بغلان، بلخ و هلمند اجرا شده است.
در میان کسانی که در جریان این عملیات به هلاکت رسیده‎اند، 26 نفر شان از اعضای گروه داعش و شبکه‎ی القاعده‎ اند.
وزارت دفاع ملی تصریح کرده است در عملیات تهاجمی و تعرضی نیروهای اردو و پولیس ملی در ولسوالی خاک افغان، 21 عضو گروه داعش و القاعده کشته شده و 5 داعشی دیگر نیز در ولسوالی اچین ننگرهار به هلاکت رسیده‎اند.
در عملیات این نیروها در منطقه‎ی بز کندهاری در ولایت کندز، ضمن آن که 11 مخالف مسلح دولت کشته و 12 فرد مشکوک بازداشت شده‎اند، یک دیپوی مهمات، 23 حلقه ماین، 6 صوب واسکت انتحاری و 3 بوری مواد انفجاری کشف و نابود شده است.
در این اعلامیه، از شمار تلفات و زخمیان نیروهای اردو و پولیس ملی در جریان این عملیات تهاجمی و تعرضی چیزی گفته نشده است.
همچنان طالبان و سایر گروه‎ها در این باره تاهنوز واکنشی نشان نداده‎اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA