ads

طالبان در فراه، تلفات سنگيني به گروه داعش وارد كردند

در ادامه درگیری بین طالبان و گروه داعش در ولایت فراه، به شمول یک قوماندان 15 تن از افراد گروه داعش کشته شدند. در این درگیری 20 ساعته که در ولسوالی اناردره ولایت فراه صورت گرفت، طالبان مواضع داعش را مورد حمله قرار دادند.

نویسنده: The Killid Group
11 جوزا 1394
طالبان در فراه، تلفات سنگيني به گروه داعش وارد كردند

در ادامه درگیری بین طالبان و گروه داعش در ولایت فراه، به شمول یک قوماندان 15 تن از افراد گروه داعش کشته شدند.
در این درگیری 20 ساعته که در ولسوالی اناردره ولایت فراه صورت گرفت، طالبان مواضع داعش را مورد حمله قرار دادند.
حنیف رضایی، معاون سخنگوی اردوی ملی در فراه شام یکشنبه به کلید گفت: افراد مربوط به داعش تصمیم داشتند در ولسوالی اناردره این ولایت برای خود پایگاه بسازند که با مخالفت طالبان مواجه شدند.
وی افزود: در نتیجه درگیری بین این دو گروه مخالف دولت، 15 تن از اعضای گروه داعش به شمول یک قوماندان شان بنام سید محمود حسینی کشته و بیش از 12 تن از اعضای این گروه به شمول یک قوماندان دیگرشان بنام عبدالرزاق مهدی توسط طالبان اسیر شدند .
به گفته آقای رضایی، در اين درگيري بیش از 14 تن از افراد داعش زخم برداشتند و همچنان 41 تن با سلاح دست داشته و 8 عراده واسطه نقلیه شان به گروه طالبان پیوستند .
وي می گوید: به دلیل هدایت مقام های بلند رتبه، نیروهای دولتی در ولایت فراه اجازه دخالت در جنگ بین طالبان و داعش را ندارند.
معاون سخنگوي اردوي ملي در فراه تصريح كرد: از جانب طالبان نيز 9 طالب زخمی و 5 تن دیگر کشته شدند.
گفتنی‌ست قبل از این داعش از طالبان در ولایت فراه خواسته بود تا با این گروه بیعت نمایند، اما طالبان پاسخ این درخواست داعش را با حمله به مواضع این گروه دادند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA