ads

صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه با سرمنشی سازمان ملل دیدار کرد

صلاح الدین ربانی وزیر رد صلاحیت شده خارجه، با انتونیو گوترش سرمنشی سازمان مل متحد در مقر این سازمان در نیویارک دیدار و گفتگو کرد.

نویسنده: ISMAT MAYAR
4 حمل 1396
صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه با  سرمنشی سازمان ملل دیدار کرد

صلاح الدین ربانی وزیر رد صلاحیت شده خارجه، با انتونیو گوترش سرمنشی سازمان ملل متحد در مقر این سازمان در نیویارک دیدار و گفتگو  کرد.
وزارت امور خارجه با پخش خبرنامه‌ای می گوید که،در این دیدار، وزیر امور خارجه در باره چالش‌های امنیتی در کشور ، دستآوردهای امنیتی و دفاعی افغانستان در مبارزه با تهدید های امنیتی، تلاش‌های حکومت در راستای صلح، و روابط افغانستان با کشورهای منطقه معلومات داده و از اصلاحاتی که سرمنشی ملل متحد در این سازمان در نظر دارد، حمایت کرده است.
خبرنامه نگاشته در این دیدار که عصر روز گذشته انجام شد،ربانی با استقبال از طرح ایجاد دفتر معاونیت سرمنشی این سازمان در بخش مبارزه با تروریزم، گفته که افغانستان امیدوار است تا به شهروندان این کشور فرصت کار در این دفتر فراهم گردد”.
ربانی  از آنچه که خدمات ارزنده نهادهای ملل متحد در افغانستان میداند  سپاس گزاری کرده و با یادآوری از نامزدی افغانستان به عضویت در شورای حقوق بشر این سازمان برای سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ میلادی، تاکید کرد  که در این راستا از افغانستان حمایت صورت گیرد.
خبرنامه افزوده که سرمنشی ملل متحد نیز در این دیدار گفته  که :”همکاری برای موفقیت دولت افغانستان در فایق آمدن به چالش های موجود از اولویت های اساسی این سازمان است و ملل متحد به حمایت همه جانبه از تلاش های دولت افغانستان در راستای صلح متعهد میباشد”.
سرمنشی ملل متحد اطمینان داد که این سازمان به همکاری گسترده در راستای تحکیم ثبات و تحقق اولویت های دولت افغانستان در ساحات مختلف ادامه خواهد داد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA