ads

شش پروژه انكشافی در ولايت جوزجان به بهره برداری سپرده شد

شش پروژه انکشافی برنامه همبستگی ملی  به هزینه نزدیک به 8 میلیون افغانی در ولایت جوزجان تکمیل و به بهره ‌برداری سپرده شد. وزارت احیا وانکشاف دهات، با نشر خبر نامه‌ی گفته است: این شش پروژه در ولسوالی‌های آقچه، درزاب و شهر شبرغان ولایت جوزجان تکمیل و مورد استفاده مردم قرار گرفته است.

نویسنده: The Killid Group
12 حوت 1394
شش پروژه انكشافی در ولايت جوزجان به بهره برداری سپرده شد

شش پروژه انکشافی برنامه همبستگی ملی  به هزینه نزدیک به 8 میلیون افغانی در ولایت جوزجان تکمیل و به بهره ‌برداری سپرده شد.
وزارت احیا وانکشاف دهات، با نشر خبر نامه‌ی گفته است: این شش پروژه در ولسوالی‌های آقچه، درزاب و شهر شبرغان ولایت جوزجان تکمیل و مورد استفاده مردم قرار گرفته است.
منبع افزوده است که پروژه‌های ياد شده شامل اعمار 3 باب تعمیر مرکز اجتماعی، ذخیره آب آشامیدنی، دیوارهای محافظوی، دیوار استنادی، تشناب عامه، تمدید شبکه آب آشامیدنی صحی و حفر یک حلقه چاه عمیق می‌باشند، از مزايای این پروژه‌ها نزدیک به 2 هزارخانواده در شش قریه مستفید شدند.
در خبرنامه آمده است که 512 قریه در ولایت جوزجان تحت پوشش برنامه همبستگی ملي قرار گرفته و تا كنون 1555  پروژه در سکتورهای مختلف تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
گفتنی‌ست مصارف پولي اين پروژه‌ها از سوی برنامه همبستگی ملی وزارت احیا و انکشاف دهات پرداخت می‌گردد و در تكميل كار آن مردم محل نيز ده فيصد سهم گرفته اند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA