ads

شاروالی کابل مدیریت زباله ها به سکتور خصوصی واگذار می کند

شاروالی کابل اعلام کردکه مصمم است مدیریت دایمی زباله‌های شهر را به سکتور خصوصی واگذارکند و به همین دلیل تلاش های این داره طی هفته های اخیر بیشتر شده است. در خبرنامۀ که از سوی شاروالی کابل به کلید فرستاده شد آمده است که دیروز برای انجام این کار یک شرکت خصوصی امریکایی، طرح معلوماتی […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
26 دلو 1395
شاروالی کابل مدیریت زباله ها به سکتور خصوصی واگذار می کند

شاروالی کابل اعلام کردکه مصمم است مدیریت دایمی زباله‌های شهر را به سکتور خصوصی واگذارکند و به همین دلیل تلاش های این داره طی هفته های اخیر بیشتر شده است.
در خبرنامۀ که از سوی شاروالی کابل به کلید فرستاده شد آمده است که دیروز برای انجام این کار یک شرکت خصوصی امریکایی، طرح معلوماتی اش جهت مدیریت زباله‌ها مانند نحوه جمع‌آوری، تفکیک و تولید انرژی از زباله‌ها را به عبدالله حبیب‌زی، سرپرست این اداره تقدیم کرد.
در خبرنامه به نقل از سرپرست شاروالی کابل گفته شده است که، در گام نخست پنج ناحیه پایتخت را به‌طور آزمایشی در آغاز سال آینده به‌سکتور خصوصی، واگذار خواهند کرد.
او، از این طرح شرکت امریکایی استقبال کرده؛ ولی گفته که خواهان غنامندی هرچه بیشتر طرح مدیریتی زباله‌ها از سوی شرکت یاده شده می باشد.
براساس معلومات ارایه شده از سوی شاروالی کابل، این شرکت در حال حاضر در شهر نیویارک امریکا مصروف مدیریت زباله‌ها و ارایه خدمات شهری می‌باشد.
این در حالیست که وجود کثافات و زباله ها در سطح شهر یکی از چالش های اساسی پایتخت نشینان است که همواره شاروالی به خصوص ریاست تنظیف این اداره را در جمع آوری آن متهم به کوتاهی می کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA