ads

سو قصد ناکام به جان احمد شاه رمضان

در نتیجه برخورد کاروان موترهای حامل احمد شاه رمضان وکیل منتخب ولایت بلخ در شورای ملی 5 گارد محافظ وی کشته و زخمی گردیدند. حوالی ساعت شش صبح امروز کاروان موترهای  حامل آقای رمضان که روانه ی کابل بود در منطقه دوشی کلیه گی ولایت بغلان با برخورد به یک ماین کنار جاده منهدم گردید  و در نتیجه این رویداد دو محافظ این وکیل کشته شده و سه محافط دیگر وی مجروح گردیده اند.  

نویسنده: The Killid Group
23 اسد 1392
سو قصد ناکام به جان احمد شاه رمضان

در نتیجه برخورد کاروان موتر های حامل احمد شاه رمضان وکیل منتخب ولایت بلخ در شورای ملی 5 گارد محافظ وی کشته و زخمی گردیدند .

 

حوالی ساعت شش صبح امروز کاروان موترهای  حامل آقای رمضان که روانه ی کابل بود در منطقه دوشی کلیه گی ولایت بغلان با برخورد به یک ماین کنار جاده منهدم گردید  و در نتیجه این رویداد دو محافظ این وکیل کشته شده و سه محافط دیگر وی مجروح گردیده اند.

آقای بشرات سخن‌گوی قومندان امنیه بغلان در تماس تلفونی به رادیو کلید گفت که در این رویداد آقای رمضان در داخل موتر حضور نداشته و تنها کاروان موترهای وی همرا با گاردهای محافظ او به سوی کابل در حرکت بودند که با این ماین کار گزرای شده برخورد کردند.

سخن‌گوی قومندان امنیه بغلان  تاکید نمود که در این رویداد به مردم محل و غیر نظامیان هیچ گونه آسیب نرسیده است و همچنان  افزود که در عقب این قضیه نیز ماننده سایر قضایا خونین کشور دست دشمنان صلح و ثبات افغانستان  و دهشت افکنان دخیل اند.

احمد شاه رمضان وکیل در پارلمان و یکی از تا جران شهر مزار شریف  است که پس از کشته شدن   برادرش  اشرف رمضان در نخستین دور انتخابات پارلمانی در کشور  وارد صحنه‌ی  سیاسی  در شد و به پارلمان راه پیدا کرد.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA