ads

سناتوران امریکایی در مورد اعزام نیروی بیشتر این کشور به افغانستان مخالفت کردند

شماری از سناتوران مجلس سنای امریکا با تصمیم اخیر دونالد ترمپ رئیس جمهور این کشور مبنی بر اعزام نیروهای بیشتر به افغانستان اعلام مخالفت کردند.

نویسنده: zekria
24 ثور 1396
سناتوران امریکایی در مورد اعزام نیروی بیشتر این کشور به افغانستان مخالفت کردند

شماری از سناتوران امریکا با تصمیم اخیر دونالد ترمپ رئیس جمهور این کشور مبنی بر اعزام نیروهای بیشتر به افغانستان اعلام مخالفت کردند.
مایک لی، یک عضو این مجلس یکی از جمله سناتوران است که، با ارسال یک نامه به رئیس جمهور ترمپ مخالف اش را اظهار کرده است.
مایک لی که از ایالت یوتا نمایندگی می کند، عضویت حزب جمهوری خواه را دارد و در این نامه اش گفته است، امریکا پیش از این در افغانستان به گونه متوسط 20 هزار سرباز و پس از آن هم این رقم را به صد هزار افزایش داد؛ اما این اقدام منجر به تامین صلح و ثبات در افغانستان نشد.
او از رئیس جمهور کشور اش پرسیده است که آیا در شرایط کنونی اعزام نیروهای بیشتر به افغانستان کدام نتیجۀ مثبت را در قبال خواهد داشت؟ این در حالیست که کاخ سفید برای اعزام نظامیان تازه نفس به افغانستان با قوماندان های نظامی اش مصروف رایزنی است و به احتمال زیاد این کشور بین سه تا پنج هزار سرباز اش را دوباره به افغانستان اعزام خواهد کرد.
شماری از مقام های نظامی امریکا  تاکید دارند که همزمان با اعزام این نیروها، باید صلاحیت عملیات هوایی به انان داده شود و طالبان را سرکوب کرده و از پیشروی های این گروه جلوگیری کنند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA