ads

سفر رئیس جمهور کرزی به ایتالیا

حامدکرزی رئیس جمهور به دعوت “سلویوبرلسکونی” صدراعظم ایتالیا جهت اشتراک در یکصد و پنجاهمین سالگرد اتحاد ایتالیا راهی روم پایتخت آن کشور شد. در خبرنامهء که از سوی دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به ویبسایت کلید

نویسنده: The Killid Group
11 جوزا 1390
سفر رئیس جمهور کرزی به ایتالیا

حامدکرزی رئیس جمهور به دعوت “سلویوبرلسکونی” صدراعظم ایتالیا جهت اشتراک در یکصد و پنجاهمین سالگرد اتحاد ایتالیا راهی روم پایتخت آن کشور شد.

در خبرنامهء که از سوی دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به ویبسایت کلید ارسال شده، ضمن اعلام این خبر آمده است:” مراسم تجلیل از یکصد و پنجاهمین سالگرد اتحاد کشور ایتالیا فردا پنحشنبه با حضور، دهها رئیس دولت و حکومت و صدها مهمان بلند پایهء خارجی در شهر روم پایتخت ایتالیا برگزار می گردد.”

در اعلامیه علاوه شده که روسای جمهور امریکا، روسیه، سران دول عضو اتحادیهء اروپا و رهبران دهها کشور دیگر نیز برای شرکت در این مراسم به ایتالیا دعوت شده اند.

رئیس جمهور کرزی قرار است روز پنجشنبه علاوه بر شرکت در این محفل، با صدراعظم ایتالیا در کاخ صدارت آن کشور دیدار و با وی در مورد گسترش و تعمیق هرچه بیشتر روابط دوکشور بحث و گفتگو کند.

همچنین قرار است، داکتر زلمی رسول وزیر امور خارجه و “فرانکو فراتینی” وزیر خارجهء ایتالیا موافقت نامهء را به منظور گسترش و تعمیق همکاری ها میان دو کشور در زمینه های مختلف به امضا برسانند.

داکتر زلمی رسول وزیر امورخارجه و داکتر حضرت عمر زاخیلوال وزیرمالیه نیز در سفر به ایتالیا رئیس جمهور کرزی را همراهی می کنند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA