ads

سرنوشت صد ها مهاجر در کمپ های هنگری هنوز روشن نیست

بدلیل سیستم سخت گیرانه امور مهاجرت در هنگری، حدود ۷۰۰۰ پناهجو در صربستان با سرنوشت نا معلوم شب و روز خود را با دشواری سپری می کنند. تامس بوسک، نماینده ویژه شورای اروپایی در امور مهاجرین و پناهجویان که از دو کمپ مهاجرین در هنگری دیدار کرده، در صحبت با خبرگزاری رویترز گفته که این […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
25 جوزا 1396
سرنوشت صد ها مهاجر در کمپ های هنگری هنوز روشن نیست

بدلیل سیستم سخت گیرانه امور مهاجرت در هنگری، حدود ۷۰۰۰ پناهجو در صربستان با سرنوشت نا معلوم شب و روز خود را با دشواری سپری می کنند.
تامس بوسک، نماینده ویژه شورای اروپایی در امور مهاجرین و پناهجویان که از دو کمپ مهاجرین در هنگری دیدار کرده، در صحبت با خبرگزاری رویترز گفته که این مهاجرین از آزادی های خود محروم شده اند.
به گفتۀ او، مهاجرین یاد شده، در گرمای تابستان که شدت حرارت به ۳۰ درجه سانتیگرد می رسد، در داخل کانتینر ها ی که دستگاه های سرد کننده ندارد، زندگی می کنند.
مهاجرین مستقر در این کمپ ها حتی آزادانه رفت و آمد کرده نمی توانند و تنها اجازه دارند که در صورت بیماری به داکتر مراجعه کنند ویا هم دوباره به صربستان برگردند. براساس گزارش ها، در این کمپ های که از کانتینر درست شده است حدود ۴۰۰ مهاجری زندگی می کنند که از سوریه، عراق و افغانستان فرار کرده اند.
با این حال، صدراعظم هنگری، سیل مهاجرت ها از شرق میانه و افریقا را، تهدیدی برای راه و رسم زندگی اروپایی ها عنوان می کند
. بر اساس قوانینی که در اوایل سال جاری تصویب شد، تمام مهاجرینی که به هنگری داخل می شوند به شمول کودکان، تا زمان طی مراحل درخواست پناهندگی شان، باید در کمپ های در امتداد سرحد با صربستان که عضو اتحادیه اروپایی نیست، جابجا شوند.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA