ads

سرتاج عزیز در راس يك هيات به کابل مي‌آيد

بر اساس گزارش‌ها، قرار است هیات پاکستانی به خاطر رفع  تنش‌ها میان کابل و اسلام آباد با مقام‌های افغان گفتگو کند. رسانه‌های پاکستانی گزارش می‌دهند که قرار است پاکستان هیاتی را برای اشتراک در کنفرانس اقتصادی ریکا که فردا در کابل آغاز می‌گردد، به کابل بفرستد.

نویسنده: The Killid Group
11 سنبله 1394
سرتاج عزیز در راس يك هيات به کابل مي‌آيد

بر اساس گزارش‌ها، قرار است هیات پاکستانی به خاطر رفع  تنش‌ها میان کابل و اسلام آباد با مقام‌های افغان گفتگو کند.
رسانه‌های پاکستانی گزارش می‌دهند که قرار است پاکستان هیاتی را برای اشتراک در کنفرانس اقتصادی ریکا که فردا در کابل آغاز می‌گردد، به کابل بفرستد.
به نقل از منبع، این هیات که در راس آن سرتاج عزیز، مشاور امنیت ملی پاکستان قرار دارد، در جريان اشتراک در اين کنفرانس، تلاش خواهد کرد که روابط خراب شده خود را با افغانستان دوباره  ترميم کند.
این در حالیست که روابط  میان کابل و اسلام آباد، پس از آن به تیره‌گی انجامید که مقام‌های ارشد حکومت افغانستان، پاکستان را به انجام حملات خونين در کابل متهم کرده، گفتند که این  حملات، در پاکستان تنظيم شده بود و اداره استخباراتى این کشور در آن دخيل است. پیش از این یک هیات افغانی به رهبری صلاح الدین ربانی، وزیر امور خارجه به منظور گفتگو با مقام‌های پاکستانی عازم اسلام آباد شده بود که به گفته آگاهان این سفر هیچ گونه پیامد مثبتي و دستاورد نداشته است.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA