ads

سربازان پولیس در ارزگان از عدم اجرای معاشات و کمبود مهمات شکایت دارند

شماری از نیروهای امنیتی در مربوطات ولایت ارزگان از مقام های دولتی می خواهند که به مشکلات انان از جمله در بحش اجرای معاشات و ارسال مهمات رسیدگی به موقع کنند. این نیروها که در خط نخست نبرد در منطقه گوگرک ولایت  ارزگان در برابر مخالفان مسلح دولت می جنگند، اطمینان می دهند که تا […]

نویسنده: ISMAT MAYAR
25 جوزا 1396
سربازان پولیس در ارزگان از عدم اجرای معاشات و کمبود مهمات شکایت دارند

شماری از نیروهای امنیتی در مربوطات ولایت ارزگان از مقام های دولتی می خواهند که به مشکلات انان از جمله در بحش اجرای معاشات و ارسال مهمات رسیدگی به موقع کنند.
این نیروها که در خط نخست نبرد در منطقه گوگرک ولایت  ارزگان در برابر مخالفان مسلح دولت می جنگند، اطمینان می دهند که تا اخرین لحظه از کشور خود دفاع خواهند کرد.
اما سربازان پولیس که در این منطقه حضور دارند، از اجرا نشدن معاشات شان و کمبود مهمات شکایت می کنند و خواستار حل این مشکل شان اند.
به گفتۀ آنان از ماه به اینسو معاشات شان اجرا نشده و در آستانۀ فرا رسیدن عید سعید فطر نیز خانواده های آنان با مشکلات جدی اقتصادی روبرو اند.
با این حال، مسولان قوماندانی امنیه ولایت ارزگان می گویند: سربازان پولیس که در این منطقه انجام وظیفه می کننداز تمام حقوق برخوردار می باشد و معاش و امتیازات شان نیز به وقت اجرا می گردد.
شفیق الله طاهری، معاون قوماندانی امنیه ارزگان، نیروهای پولیس که در این منطقه حضور دارند در بخش مهمات هیچ گونه مشکل ندارند.
این در حالیست که شماری زیادی از نیروهای امنیتی به شمول اردو و پولیس در بخش های مختلف کشور از آنچه که کمبود مهمات در خطوط نبرد می خوانند، سخت شکایات دارند و دلیل سقوط برخی مناطق و ولسوالی ها بدست طالبان را نیز عدم اکمال به موقع عنوان می کنند؛ اما مقام های وزارت های دفاع و داخله تاکید دارند که نیروهای انان امکانات و مهمات کافی دارند و هیچ گاه با کمبود مهمات روبرو نشده اند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA