ads

سخنگوی والی فراه تلفات نیروهای پولیس در حمله گروه طالبان به پوسته های پولیس را رد کرد

مقام های محلی ولایت فراه حمله گروهی طالبان به سه پوسته پولیس در این ولایت را می‌پذیرند اما کشته شدن 30 پولیس را رد می کنند.

نویسنده: ISMAT MAYAR
1 حوت 1396
سخنگوی والی فراه تلفات نیروهای پولیس در حمله گروه طالبان به پوسته های پولیس را رد کرد
Afghan security personnel retaliate against Taliban during operation in Dur Baba district near the Pakistan-Afghanistan border in the eastern Nangarhar province on September 25, 2014.

مقام های محلی ولایت فراه حمله گروهی طالبان به سه پوسته پولیس در این ولایت را می‌پذیرند اما کشته شدن 30 پولیس را در این حملات رد می کنند.
ناصر مهری سخنگوی والی فراه به کلید می‌گوید که در حملات گروهی طالبان بر پوسته های پولیس در این ولایت تنها 8 سرباز پولیس کشته شده اند.
به گفته وی در ضد حمله نیروهای امنیتی در این ولایت 15 طالب کشته و 5 طالب دیگر زخمی شده اند.
اما یک عضو شورای ولایتی فراه می‌گوید که در حملات گروهی طالبان بر پوسته‌های امنیتی در منطقه شمال‌گاه و شاه‌راه نمبر۱، از مربوطات مرکز این ولایت، 30 پولیس ملی کشته و 4 پولیس دیگر به اسارت گروه طالبان در آمده‌اند.
دادالله قانع معاون شورای ولایتی فراه به کلید گفت: طالبان با حمله بر چهار پوسته علاوه بر وارد کردن تلفات بر نیروهای پولیس، یک تانک هاموی و پوسته‌ها را به آتش کشیده و سلاح و مهمات نیروهای پولیس را از این پوسته‌ها با خود برده‌اند.
قانع، حضور جاسوسان ایران در حکومت محلی فراه را عامل نا امنی‌های این ولایت عنوان ‌می کند.
سخنگوی والی فراه اما در مورد حضور جاسوسان ایران در حکومت محلی این ولایت می گوید که تاکنون سندی مبنی بر حضور این افراد در اداره‌های دولتی را بدست نیاورده‌اند.

 

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA