ads

رییس جمهور غنی بر مؤثریت مبارزه نیروهای پولیس دربرابر تروریزم تاکید کرد

رییس جمهور محمد اشرف غنی مبارزه نیروهای پولیس را در برابر تروریزم مؤثر خواند و تاکید کرد که،این نیروها در یک سال گذشته،افراد کلیدی گروه‌های مخالف مسح دولت را کشته اند.

نویسنده: ISMAT MAYAR
4 حمل 1396
رییس جمهور غنی بر مؤثریت مبارزه نیروهای پولیس دربرابر تروریزم تاکید کرد

رییس جمهور محمد اشرف غنی مبارزه نیروهای ویژه پولیس را در برابر تروریزم مؤثر خواند و تاکید کرد که،این نیروها در یک سال گذشته،افراد کلیدی گروه‌های مخالف مسلح دولت را  کشته اند.
وزارت امور داخله با پخش خبرنامه‌ای می گوید:”رییس جمهور غنی در دیدار با قطعات ویژه پولیس در کابل این قطعات را مؤثرترین نیروها در امرمبارزه با دهشت افگنی خواند و به نیروهای خاص پولیس وعده سپرد که به هدف بهبود در ارائه خدامات صحی برای آنان یک شفاخانه ویژه ایجاد خواهد شد.
از سوی دیگر تاج محمد جاهد وزیر امور داخله نیز در این دیدار تاکید کرده است که نیروهای قطعات ویژه پولیس،آماده اند تا در برابر هرگونه تحرکات جنگی گروه‌های مخالف مسلح دولت برزمند و نقاط آسیب پذیر را   از وجود این گروه‌ها پاکسازی نمایند.
به گفته جاهد در سال روان خورشید نیز این گروه‌ها به اهداف تخریبکارانه خود دست نخواهند یافت زیرا به گفته او نظامیان افغان به ویژه قطعات خاص پولیس،در برابر این گروه‌ها مقاومت  خواهد کرد.
این اظهارات در حالی بیان می شوند که همواره مقام‌ها ونهادهای مختلف داخلی وخارجی از توانایی رزمی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور ستایش کرده اند اما رهبری این نهادها را سخت مورد  ا نتقاد قرار داده اند.
به تازه‌گی  پس از حمله برشفاخانه نظامی سردار محمد داوودخان در کابل رهبری ارگان های امنیتی ،دفاعی و کشفی کشور زیرفشاد شدید نماینده‎گان شورای ملی قرار گرفتند و رای زنی ها برای استیضاح وزاری این نهادها جریان دارد.

کلیدگروپ را در تویتر و فیس بوک دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط تکشارک - Copyright © 2024

Copyright 2022 © TKG: A public media project of DHSA